05-02-2023 01:09
05-02-2023 09:16
05-02-2023 12:13
05-02-2023 12:16
Naszą aplikację udostępniamy stopniowo. Przeważnie do tygodnia wszyscy klienci powinni mieć dostęp do najnowszej wersji.
06-02-2023 14:54
Cofam wszystko, co napisałem. Aktualizacja 4.9.0 nie zrobiła nic w celu wyeliminowania mulenia aplikacji. Nie mam już sił...
08-02-2023 12:11
08-02-2023 20:42
Oj nie nie, wszystko tylko nie Santander Ja jeszcze trochę cierpliwie poczekam na naprawę w ING, aczkolwiek z każdym dniem cierpliwość się kurczy.
16-02-2023 09:02
Pracujemy nad poprawą działania aplikacji. Mamy nadzieję, że pozostaniesz z nami
21-02-2023 13:26
Otrzymałem odpowiedź z ING:
"Problem, który nam Pan zgłosił pojawia się na niektórych
urządzeniach. Prosimy, aby raz jeszcze przeinstalował Pan aplikację Moje ING. Prosimy również, aby
Pan zaktualizował system operacyjny Android i usunął dane sklepu Google Play oraz przeglądarki
Chrome. W tym celu prosimy wykonać poniższe czynności:
- Ustawienia -> Aplikacje -> Google Play -> Pamięć -> Usuń wszystkie dane,
- Ustawienia -> Aplikacje -> Chrome -> Pamięć -> Usuń wszystkie dane.
Jeśli te czynności nie pomogą, prosimy sprawdzić, czy problem pojawia się także w wersji
przeglądarkowej Moje ING na telefonie. I czy problem pojawia się przy sieci danych komórkowych,
czy także w sieci Wi-Fi.
Dodatkowo
Zalecamy także, aby na bieżąco aktualizował Pan aplikację Moje ING, którą stale optymalizujemy."
Postąpiłem wg zaleceń. I co. Dalej zima. Znowu wpisywanie na nowo kodów sms potwierdzające dokonanie przelewu czy blika, znowu przypisanie karty do aplikacji.
W drugiej części napisano: "Jeśli te czynności nie pomogą, prosimy sprawdzić, czy problem pojawia się także w wersji
przeglądarkowej Moje ING na telefonie. I czy problem pojawia się przy sieci danych komórkowych,
czy także w sieci Wi-Fi."
Dokładnie tak zrobiłem. Kiedy nie można było się zalogować z aplikacji podjąłem próbę logowania się przez przeglądarkę. Tutaj wszystko płynnie, natychmiast, bez zacięć ... jak ta lala. Po wykonaniu operacji i wylogowaniu się podejmuję się zalogowania po przez aplikację. Dalej muli, biały ekran. Po kilku minutach próba logowania przez aplikację, bez zastrzeżeń. Podobnie pod stabilną siecią WiFi i siecią komórkową LTE.
Nie wiem, czy ma sens dalej reklamować działanie aplikacji. Znowu zaproponują to co wcześniej wkleiłem.
Porażka.
21-02-2023 14:16
Ja mogę potwierdzić jedynie, że problem jest w aplikacji na Androida, tylko i wyłącznie. Strona www przez telefon, czy komputer śmiga pięknie.
ING jedyne, co potrafi na chwilę obecną zrobić to w kółko powtarzać prośby o wyczyszczenie cache i/lub odinstalowanie aplikacji.
Odechciewa się słuchać takich rad w stylu "czy próbował Pan restartować komputer"...
Ja osobiście zaczynam szukać dla siebie pomału innego banku.
Nie mogę zalogować się do aplikacji banku. Po wejściu na stronę logowania, przez pewien czas widać kółko ładowania, a po chwili biała strona.
W konsoli jest błąd jak w załączniku. Próbowałem w oknie in
... 05-02-2025Tak z ciekawości - po co w wielu miejscach na Waszej stronie www pojawiła się podkreślona czcionka?
Moim zdaniem wygląda to okropnie. W pierwszej chwili myślałem, że się Wam style do końca nie wczytały
... 04-02-2025