Odpowiedz

Re: Powolne działanie aplikacji ing

A skąd masz te wersję ? U mnie na Pixel dalej najnowsza to 4.8.1
Odpowiedz
0 Lajków
Mangod
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
19-12-2022
Wiadomość 21 z 33 (4 375 wyświetleń)

Re: Powolne działanie aplikacji ing

Normalnie z Google Play.
Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
58
27
02-12-2022
Wiadomość 22 z 33 (4 343 wyświetleń)

Re: Powolne działanie aplikacji ing

To u mnie w Google Play nie widać jeszce tej nowej wersji, ciekawe..
Odpowiedz
0 Lajków
Mangod
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
19-12-2022
Wiadomość 23 z 33 (4 322 wyświetleń)

Re: Powolne działanie aplikacji ing

Naszą aplikację udostępniamy stopniowo. Przeważnie do tygodnia wszyscy klienci powinni mieć dostęp do najnowszej wersji.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
385
78
18-01-2021
Wiadomość 24 z 33 (4 321 wyświetleń)

Re: Powolne działanie aplikacji ing

Cofam wszystko, co napisałem. Aktualizacja 4.9.0 nie zrobiła nic w celu wyeliminowania mulenia aplikacji. Nie mam już sił...

Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
58
27
02-12-2022
Wiadomość 25 z 33 (4 261 wyświetleń)

Re: Powolne działanie aplikacji ing

Od kiedy w Google Play udostępnia się aplikacje partiami dla użytkowników Emotikon: Szczęśliwy)) ?? Aplikacja się udostępnia per region alenjue per user drogie ING.

@f0ku5
Szkoda czekać i prosić się o naprawę. Jeżeli nie umieją ogarnąć tak elementarnego problemu strach pomyśleć jak działają w przypadku poważniejszych... ja przeszedłem właśnie do Santander i nie żałuję tej decyzji.
Odpowiedz
0 Lajków
Mangod
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
19-12-2022
Wiadomość 26 z 33 (4 176 wyświetleń)

Re: Powolne działanie aplikacji ing

Oj nie nie, wszystko tylko nie Santander Emotikon: Mrugający Ja jeszcze trochę cierpliwie poczekam na naprawę w ING, aczkolwiek z każdym dniem cierpliwość się kurczy.

Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
58
27
02-12-2022
Wiadomość 27 z 33 (4 153 wyświetleń)

Re: Powolne działanie aplikacji ing

Pracujemy nad poprawą działania aplikacji. Mamy nadzieję, że pozostaniesz z nami Emotikon: Szczęśliwy


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
545
122
19-03-2018
Wiadomość 28 z 33 (3 954 wyświetleń)

Re: Powolne działanie aplikacji ing

Otrzymałem odpowiedź z ING:

 

"Problem, który nam Pan zgłosił pojawia się na niektórych
urządzeniach. Prosimy, aby raz jeszcze przeinstalował Pan aplikację Moje ING. Prosimy również, aby
Pan zaktualizował system operacyjny Android i usunął dane sklepu Google Play oraz przeglądarki
Chrome. W tym celu prosimy wykonać poniższe czynności:
- Ustawienia -> Aplikacje -> Google Play -> Pamięć -> Usuń wszystkie dane,
- Ustawienia -> Aplikacje -> Chrome -> Pamięć -> Usuń wszystkie dane.
Jeśli te czynności nie pomogą, prosimy sprawdzić, czy problem pojawia się także w wersji
przeglądarkowej Moje ING na telefonie. I czy problem pojawia się przy sieci danych komórkowych,
czy także w sieci Wi-Fi.
Dodatkowo
Zalecamy także, aby na bieżąco aktualizował Pan aplikację Moje ING, którą stale optymalizujemy."

 

Postąpiłem wg zaleceń. I co. Dalej zima. Znowu wpisywanie na nowo kodów sms potwierdzające dokonanie przelewu czy blika, znowu przypisanie karty do aplikacji. 

 

W drugiej części napisano: "Jeśli te czynności nie pomogą, prosimy sprawdzić, czy problem pojawia się także w wersji
przeglądarkowej Moje ING na telefonie. I czy problem pojawia się przy sieci danych komórkowych,
czy także w sieci Wi-Fi."

Dokładnie tak zrobiłem. Kiedy nie można było się zalogować z aplikacji podjąłem próbę logowania się przez przeglądarkę. Tutaj wszystko płynnie, natychmiast, bez zacięć ... jak ta lala. Po wykonaniu operacji i wylogowaniu się podejmuję się zalogowania po przez aplikację. Dalej muli, biały ekran. Po kilku minutach próba logowania przez aplikację, bez zastrzeżeń. Podobnie pod stabilną siecią WiFi i siecią komórkową LTE.

 

Nie wiem, czy ma sens dalej reklamować działanie aplikacji. Znowu zaproponują to co wcześniej wkleiłem.

 

Porażka.

Odpowiedz
0 Lajków
pirates69
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
26-01-2023
Wiadomość 29 z 33 (3 769 wyświetleń)

Re: Powolne działanie aplikacji ing

Ja mogę potwierdzić jedynie, że problem jest w aplikacji na Androida, tylko i wyłącznie. Strona www przez telefon, czy komputer śmiga pięknie.

ING jedyne, co potrafi na chwilę obecną zrobić to w kółko powtarzać prośby o wyczyszczenie cache i/lub odinstalowanie aplikacji.

Odechciewa się słuchać takich rad w stylu "czy próbował Pan restartować komputer"...

Ja osobiście zaczynam szukać dla siebie pomału innego banku.

Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
58
27
02-12-2022
Wiadomość 30 z 33 (3 762 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Błąd dla iOS 17

Wczoraj wydana została wersja z poprawkami dla iOS. Zainstalowałem nową wersję zadowolony, że po kilku miesiącach nareszcie udało się rozwiązać problem z kluczami U2F dla urządzeń Apple.

 

Niestety prze

...

29-11-2023
Re: Re.: Problem z logowaniem (menedżer haseł)

Jako bank nie rekomendujemy tych narzędzi, ale również nie zabraniamy z nich korzystać.

 

A to bardzo ciekawe. Mogę wiedzieć dlaczego? Wolicie aby klienci ustawiali proste hasła? Albo aby keyloggery ł

...

29-11-2023
Problem z otworzeniem dokumentów PDF

Dzień dobry. Staram się o kredyt w banku ING niestety od kilku dni mam problem z otwarciem większości dokumentów i formularzy PDF wysyłanych mi emailem przez konsultanta oraz pobieranych z oficjalnej ...

29-11-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy