Odpowiedz

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Powiadomienia w tej aplikacji to jest jedna, wielka porażka. Kiedyś już podnosiłem ten temat: wg mnie są niemal bezużyteczne. Przychodzi informacja np. o obciążeniu na koncie. Nie wiadomo nic więcej: kiedy obciążenie zostało zaksięgowane (wiadomo, że powiadomienia nie zawsze pokazują się na bieżąco  i potrafią pokazać się kilkadziesiąt minut po operacji), nie wiadomo "z jakiej okazji" zostałem obciążony - ani tytułu obciążenia, ani informacji na czyją rzecz. Generalnie zero przydatności. Podobnie z powiadomieniami o transakcjach kartami - bank ma się za super bezpieczny, a przysyła powiadomienie z kwotą i nazwą karty. Nie wiem teraz czy to płatność cykliczna, czy transakcja sprzed godziny, czy ktoś może w Bułgarii czyści mi konto. Jakby nie można było napisać np. w jakiej firmie bądź bankomacie dokonano transakcji.

Chyba wszystko to ma spowodować, żeby otworzyć aplikację i obejrzeć reklamy. Może niedługo doczekamy się ekranów z reklamami w aplikacji i odliczaniem przed obejrzeniem informacji o produktach?

Można za to pisać wierszyki, reklamy  i inne śmieszne treści.

Odpowiedz
0 Lajków
MiG
MiG
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
3
13-11-2023
Wiadomość 71 z 86 (3 650 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Też odczułam ciarki żenady na widok "daaj mi tę noc". A potem otworzyłam apkę i ciśnienie mi się podniosło od scrollowania tych małych ikonek i omijania śmietnika z ofertami. Mam wrażenie jakby ta aplikacja powstała w ramach projektu licealistów, którzy uczą się kodowania. 

agala
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
01-03-2024
Wiadomość 72 z 86 (3 630 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Gratuluję nowych zmian w interfejsie wprowadzonych w nocy z soboty na niedzielę. Albo działają źle, albo wywalają cały interfejs.

Czy ktoś w ING w ogóle testuje te zmiany przed wprowadzeniem na produkcję?!

Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
113
42
02-12-2022
Wiadomość 73 z 86 (3 357 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Proszę, kłopoty związane z działaniem Mojego ING zgłoś nam przez czat w bankowości internetowej lub na naszej infolinii pod numerem 32 357 00 69. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
552
120
12-04-2017
Wiadomość 74 z 86 (3 096 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Kolejna aktualizacja i 0 poprawionych błędów. Wklejam jeszcze raz listę problemów, dopóki nie dostaną naprawione:

1. Dalej są ***iane reklamy przed produktami, które posiadam
2. Gdy mam tylko jedno konto, powinno wejść od razu po kliknięciu, aktualnie trzeba kliknąć 2 razy aby się do niego dostać
3. Po zalogowaniu brak informacji o wszystkich kontach - są ukryte i trzeba przewijać
4. Brak możliwości dodania screenshota na iPhonie na czat support z powodu nie obsługiwanych formatów plików (aktualnie trzeba konwertować zrzuty ekranu)
5. Po kilku latach nadal brak ciemnego motywu
6. Powiadomienia przychodzą z opóźnieniem w porównaniu do starej aplikacji
7. Wcześniejsza wersja ładowała się nawet przy słabym połączeniu internetowym, aktualnie nawet się nie włącza (jest biały ekran)
tomgacz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
14
12
23-12-2023
Wiadomość 75 z 86 (2 796 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Dziękuję Ci za wpis. Zanotuję Twoje spostrzeżenia i opinię prześle do działu, który odpowiada za rozwijanie naszej bankowości. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
329
65
04-09-2015
Wiadomość 76 z 86 (2 736 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Przeniosłem się z kilkoma rzeczami do Pekao SA. Totalnie bezproblemowy bank, nie napotkalem żadnego absurdu, korporacyjnych, jałowych bzdur, aplikacja działa tak jakby napisał ją programista, a nie student informatyki.

Odwrotność ING, tu mam wrażenie, że bank chciałby nam powiedzieć, żebysmy sobie poszli, tylko nie wprost, a sugestiami.

Polecam Wam.
Odpowiedz
0 Lajków
bee
bee
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
13
8
02-12-2023
Wiadomość 77 z 86 (2 437 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Pekao jest bardzo spoko, ale mnie osobiście odrzuca to, że transakcje na liście są pokazywane po dacie rozliczenia, a nie faktycznej dacie ich wykonania.

Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
113
42
02-12-2022
Wiadomość 78 z 86 (2 431 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Dziękujemy za sugestie, przekażemy je do działu odpowiedzialnego za naszą aplikację Moje ING.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
159
31
02-09-2021
Wiadomość 79 z 86 (2 379 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Jest jeszcze jeden poważny mankament nowej wersji aplikacji.

Salda rachunków na ekranie startowym nie odświeżają się bezpośrednio po wykonaniu operacji. Czasami zaraz po wykonaniu transakcji jest poprawne saldo, a czasami, nawet po godzinie jest nieaktualne saldo i nie pomaga zamknięcie aplikacji i uruchomienie jej ponownie. Jedynym rozwiązaniem jest zalogowanie się do dowolnego konta, wtedy salda się aktualizują. Dzisiaj drugi już raz zdarzyło mi się, że transakcja płatności została odrzucona z uwagi brak środków na rachunku, mimo, że przed jej wykonaniem zerknąłem na ekran startowy i środki wg aplikacji były. Jest to trochę irytujące, zaufanie do aplikacji bardzo mi się obniżyło. Rozwiążcie ten problem lub zróbcie jakiś przycisk na ekranie startowym do odświeżenia sald, a pod saldami dodajcie komunikat: "Salda wyświetlane na ekranie mogą być niepoprawne.". W obecnym stanie aplikacja wprowadza w błąd, wyświetlając nieprawdziwe dane.

Odpowiedz
0 Lajków
AndroS
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
7
17-11-2023
Wiadomość 80 z 86 (2 287 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat nie wydał pieniędzy mimo błędu transakcji

Otrzymaliśmy wiadomość, że w Twojej sprawie są dostępne nowe informacje. Znajdziesz je po zalogowaniu w Moim ING

19-07-2024
Re.: Nie można dodać karty ING Visa do Google Pay

Prosimy, napisz do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Dzięki temu będziemy mieli wgląd do danych w systemie i sprawdzimy Twoją kartę.

 

19-07-2024
Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Minęło 24 h od kad nie mogę wypłacić środków ani płacić kartą w sklepie jestem ciekawa jakby tak któremuś Panu z działu bezpieczeństwa zablokowano konto i zostawiono bez środków czy byli by zadowoleni

19-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy