28-02-2024 11:17
To teraz powiedzcie proszę, jak pozbyć się tych reklam przed moimi produktami w taki sposób, aby nie płacić za konto firmowe. Od 1 marca wymagacie włączenia zgód marketingowych, a jedyną opcją pozbycia się tych ***ianych reklam to wyłączenie ich. Czekam na odpowiedź konkretną, jak wyłączyć to ścierwo, które się wyświetla.
28-02-2024 16:09
MiG Szkoda, że tak uważasz. Wiele zmian, które wprowadziliśmy są odpowiedzią właśnie na opinie naszych klientów.
tomgacz Nie umożliwiamy edycji prezentowania ofert marketingowych na ekranie po zalogowaniu.
28-02-2024 16:19
ciekawe których Klientów? tych w opłaconych testach?
Jak proponowałem byście zrobili tu - na otwartym forum - ankietę czy Klienci wolą nową czy starą aplikację, to cisza. Co w sumie rozumiem, bo wynik byłby dla Was miażdżący, a trzeba było zrobić miejsce na słup z reklamami, których nie można wyłączyć.
28-02-2024 16:50
28-02-2024 16:55
> Szkoda, że tak uważasz. Wiele zmian, które wprowadziliśmy są odpowiedzią właśnie na opinie naszych klientów.
Weź przestań, klienci dzwonili i mówili:
- dodajcie więcej reklam,
- zlikwidujcie szybkie przelewy z dowolnego konta,
- zmniejszcie ikony bo są za duże,
- skomplikujcie obsługę, bo jest za prosta,
- wprowadźcie mrugające kwoty w różnych walutach, będzie weselej na ekranie,
Chciałbym uzyskać odpowiedź na pytanie:
jakie zmiany wg Was (ING) uważacie za udane?
28-02-2024 17:15
29-02-2024 07:59
Wchodzę w swoje karty albo na przykład kredyty i na pierwszym miejscu powinny pokazać się moje karty, które mam i moje kredyty, a pokazują się reklamy. Na chwilę obecną przy kredytach mam tyle reklam, że nie widzę mojego kredytu - musze przewijać na bok aby zobaczyć jaki kredyt mam - toż to porażka totalna xD
29-02-2024 23:30
29-02-2024 23:40
01-03-2024 12:52
Chciałem dodać jeszcze - nieco off topic - do wszystkich powyższych uwag, z którymi się zasadniczo zgadzam - że bardzo dziwi mnie jak Bank traktuje klientów. Czy ING można nadal traktować poważnie?
Chodzi mi o powiadomienia w aplikacji. Dziś informacja o niedostępności systemu zaczyna się tak: "Daaj mi tę noc, tęę jedną noc ...". Tyle właściwie widziałem na ekranie telefonu. Zastanawiałem się, czy to może nie jest reklama seks shopu lub podobnych usług - o co w ogóle chodzi. Czuję się zażenowany. Bank to nie jest jakiś portalik społecznościowy o miernej reputacji lub aplikacja rozrywkowa. Oczekuję profesjonalnej, czytelnej, merytorycznej informacji a nie gadżetów, reklam, wodotrysków, żartów, głupot etc - od tego są inne instytucje i firmy.
Czy ING planuje do swojej księgowości zaimplementować model działalności nierejestrowanej?
17-11-2024Z komunikatu wynika, że kwota nadpłaty jest ciągle za niska. Nie skrócisz okresu kredytowania, jeśli nie można obciąć przynajmniej jednej raty. A żeby można było obciąć jedną ratę, musisz nadpłacić pr
... 17-11-2024Popieram przedmówcę i z dużym rozczarowaniem przyjmuję taką wiadomość.
Widziałem również odpowiedź co do programu "Orlen w Portfelu".
Natomiast za każdym razem informacja od Banku brzmi "nie przystępuj
... 17-11-2024