Odpowiedz

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

I tak nikogo (a już na pewno ING) to nie zainteresuje, ale z bólem stwierdzam, że dzisiejszy dzień jest ostatnim dniem korzystania z Waszego konta.

Do tej pory, przed zmianą UI wszystko było w porządku. Wszystko na jednym ekranie, jak coś dodatkowego "wyskakiwało" w formie osobnego kółka to i tak pod moimi produktami i nikomu to nie przeszkadzało.

Po zmianie UI wszystko trzeba było przesuwać na górze, ale to, co zastałem dziś na koncie to już jakaś kpina.

Moje produkty mam w kolejności Konta -> Oszczędności -> Kredyty (oferta, spam!) -> Karty, płatności -> Ubezpieczenia (oferta, spam!).

Nie mam żadnej możliwości ustawienia tego w swojej kolejności i ktoś genialny wpadł na pomysł, że część z produktami użytkowników to idealne miejsce na furę reklam dodatkowych produktów, którymi nie jestem zainteresowany. W chwili obecnej, aby dostać się na przykład do BLIK'a, czy szczegółów kart płatniczych muszę przesuwać parę razy w prawo.

 

ING, może brutalnie, ale napiszę wprost - puknijcie się w głowę. Wasze nowe UI jest katastrofalne.

f0ku5
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
150
45
02-12-2022
Wiadomość 31 z 105 (7 643 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Przekazałam Twoją opinię do odpowiedniego działu, rozumiem, że wygląd aplikacji nie spełnia Twoich oczekiwań. Cały czas pracujemy nad udoskonaleniem aplikacji, jej wyglądu i funkcjonalności. Mimo wszystko mam nadzieje,  że pozostaniesz w gronie naszych klientów. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
DominikaW
Moderator
Moderator icon
249
47
11-02-2020
Wiadomość 32 z 105 (7 560 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Szanowny ING... Tyle lat jestem z Wami

 Zawsze byliście liderem mobilności.

Mamy 2023r i aplikacja nie doczekała się trybu ciemnego. W dzisiejszych czasach nawet aplikacja znanego sklepu ma tryb ciemny.

To zdecydowanie do poprawy. O wielkości ikon na ekranie nie wspominając...

albertpaly
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
24-02-2017
Wiadomość 33 z 105 (7 522 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Przepraszamy Cię za dalszy brak aktualizacji aplikacji w tej kwestii. Nasi specjaliści cały czas nad tym pracują. Prosimy Cię o jeszcze trochę cierpliwości.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MateuszF
Moderator
Moderator icon
584
126
12-04-2017
Wiadomość 34 z 105 (7 490 wyświetleń)

Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Drogie ING, często tu powtarzacie, że przysłuchujecie się opiniom Klientów. Jeśli tak - po prostu przywróćcie poprzednią wersję aplikacji. Mieliście jedną z najlepszych, macie jedną z najgorszych aplikacji. Jeśli ważniejsze dla Was jest robienie miejsca na reklamy, a rozsmakowaliście się w tym ostatnio bardzo, nie zdziwcie się gdy Klienci będą od Was odchodzić. Ja już szukałem alternatyw.

bee
bee
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
8
02-12-2023
Wiadomość 35 z 105 (7 400 wyświetleń)

Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Witam,

miała być aktualizacja pod koniec listopada, ale dalej jest po nowemu, czyli wiadomo jak.

Czy coś wiadomo o terminie aktualizacji?

Nie musi być wszystko od razu zrobione, może lepiej zmieniać małymi krokami.

Trochę to wygląda tak jakbyście liczyli, że ludzie się przyzwyczają, ale ja bym na to nie liczył.

Pozdrawiam

AndroS
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
7
17-11-2023
Wiadomość 36 z 105 (7 341 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Witaj, 

zachęcamy do aktualizacji aplikacji w sklepie Google Play bądź AppStore Emotikon: Szczęśliwy

 

Pozdrawiam


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 37 z 105 (7 273 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Po aktualizacji jest delikatnie lepiej, ale bardzo delikatnie. Ikony powiększone ale dalej małe, po co te kółka wokół ikon, ikony mogłyby być wielkości kółek.

Szybki przelew dalej nie działa, nie da się skonfigurować z konta firmowego na osobiste. Przy próbie zmiany ustawień szybkiego przelewu ołówkiem na planszy startowej i zapisywaniu jest komunikat Coś poszło nie tak. No i w całej aplikacji paski ikon kont i szybkich przelewów powinny się zawijać, łatwiej jest skrolować ekran kciukiem w pionie niż przesuwać w poziomie, szczególne w górnej części ekranu. 

Mam wrażenie, że ta aplikacja jest optymalizowana pod tablety, ciekawe jaki procent ludzi chodzi z tabletami na zakupy?

Na ekranie logowania odciskiem palca nie ma przycisku Zamknij / Anuluj, aby można się było wycofać z logowania.

AndroS
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
7
17-11-2023
Wiadomość 38 z 105 (7 265 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Minął miesiąc a aktualizacji nadal brak. Jeśli już musieliście zmienić wygląd i nie można wrócić do poprzedniego to teraz dotrzymajcie słowa i naprawcie błędy jak najszybciej, bo miesiąc to stanowczo za długo. Przy takiej krytyce aktualizacje powinny być co tydzień, aby jak najszybciej ugasić ogień. Co zostało do poprawy:

1. Dalej są ***iane reklamy przed produktami, które posiadam
2. Gdy mam tylko jedno konto, powinno wejść od razu po kliknięciu, aktualnie trzeba kliknąć 2 razy aby się do niego dostać
3. Po zalogowaniu brak informacji o wszystkich kontach - są ukryte i trzeba przewijać
4. Brak możliwości dodania screenshota na iPhonie na czat support z powodu nie obsługiwanych formatów plików (aktualnie trzeba konwertować zrzuty ekranu)
5. Brak możliwości zrobienia szybkiego przelewu z celu, możliwość tylko ogólnie z konta oszczędnościowego
6. Po kilku latach nadal brak ciemnego motywu
7. Powiadomienia przychodzą z opóźnieniem w porównaniu do starej aplikacji
8. Wcześniejsza wersja ładowała się nawet przy słabym połączeniu internetowym, aktualnie nawet się nie włącza (jest biały ekran)

Aktualnie przez ten update zacząłem trzymać pieniądze na Revolucie - oni zrobili świetną aplikację wprowadzającą gesty, itp. - powinniście brać z nich przykład!


Odpowiedz
0 Lajków
tomgacz
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
22
12
23-12-2023
Wiadomość 39 z 105 (6 806 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Zaraz minie kolejny miesiąc, a aktualizacji nadal brak. Proszę o jakąś informację, bo nie wiem czy mam zmieniać bank.
tomgacz
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
22
12
23-12-2023
Wiadomość 40 z 105 (6 000 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy