14-11-2023 07:20
14-11-2023 08:13
Dziękujemy za wszystkie Wasze uwagi i opinie, przekazaliśmy je do odpowiedniego działu.
@Ysiek Z ekranu przed zalogowaniem jak wejdziesz w BLIK, to pod kodem, na dole masz opcję wykonania przelewu na telefon.
14-11-2023 09:45 | Edytowano: 14-11-2023 09:46
Jak widać można zepsuć wszystko, wystarczy powierzyć to takim fachowcom jak ci, którzy tworzyli tą aplikację. Na pewno są z siebie dumni... szkoda tylko, że przyjdzie zmienić bank przez takie niby głupstwo, a jednak jak potrzebne i wręcz niezbędne
14-11-2023 09:49 | Edytowano: 14-11-2023 09:52
A jest taka ikona, bo są one tak duże, że trudno cokolwiek zlokalizować.... Gratuluję, stworzyliście najgorszą aplikację bankową, naprawdę trudno wam będzie dorównać, poprzeczka postawiona bardzo wysoko
14-11-2023 10:23 | Edytowano: 14-11-2023 10:26
Tak się zastanawiam czy przy tworzeniu nowej wersji ktoś korzystał z usług analityków ? Śmiałbym wątpić.
Dobre sprawdzone rozwiązania pozostały tylko wizualizacją:
1. jeśli mam "skrót" do rachunku ( wyświetlenie stanu ) klikając w niego chcę wejść na konto, a nie w edycję ustawień skrótu - tak jak było to wcześniej - to jest logiczne
2. szybki przelew - ludzie posiadają czasami więcej niż jeden rachunek i rachunek oszczędnościowy - obecnie przelewu można dokonać tylko i wyłącznie z rachunków oszczędnościowych - w takim przypadku ta funkcja jest mi całkowicie zbędna
wizualnie cofniecie się w rozwoju bo ani to bardziej czytelne ani tym bardziej funkcjonale
15-11-2023 06:45
Dziękujemy za Twoją opinię dotyczącą aplikacji - przekazałem ją do działu, który za to odpowiada. Więcej o aplikacji i funkcjach możesz przeczytać na naszej stronie https://www.ing.pl/indywidualni/aplikacja-mobilna/bankowosc-w-nowej-odslonie
15-11-2023 13:05
99% ludzi źle ocenia aplikację ale ty twierdzisz, że tylko narzekają bo są z Polski. Ty to jesteś z tych co można im na twarz odchody położyć, powiedzieć że to miód i będą się dalej cieszyć.
15-11-2023 21:34
16-11-2023 06:48
16-11-2023 12:14