14-11-2023 07:20
14-11-2023 08:13
Dziękujemy za wszystkie Wasze uwagi i opinie, przekazaliśmy je do odpowiedniego działu.
@Ysiek Z ekranu przed zalogowaniem jak wejdziesz w BLIK, to pod kodem, na dole masz opcję wykonania przelewu na telefon.
14-11-2023 09:45 | Edytowano: 14-11-2023 09:46
Jak widać można zepsuć wszystko, wystarczy powierzyć to takim fachowcom jak ci, którzy tworzyli tą aplikację. Na pewno są z siebie dumni... szkoda tylko, że przyjdzie zmienić bank przez takie niby głupstwo, a jednak jak potrzebne i wręcz niezbędne
14-11-2023 09:49 | Edytowano: 14-11-2023 09:52
A jest taka ikona, bo są one tak duże, że trudno cokolwiek zlokalizować.... Gratuluję, stworzyliście najgorszą aplikację bankową, naprawdę trudno wam będzie dorównać, poprzeczka postawiona bardzo wysoko
14-11-2023 10:23 | Edytowano: 14-11-2023 10:26
Tak się zastanawiam czy przy tworzeniu nowej wersji ktoś korzystał z usług analityków ? Śmiałbym wątpić.
Dobre sprawdzone rozwiązania pozostały tylko wizualizacją:
1. jeśli mam "skrót" do rachunku ( wyświetlenie stanu ) klikając w niego chcę wejść na konto, a nie w edycję ustawień skrótu - tak jak było to wcześniej - to jest logiczne
2. szybki przelew - ludzie posiadają czasami więcej niż jeden rachunek i rachunek oszczędnościowy - obecnie przelewu można dokonać tylko i wyłącznie z rachunków oszczędnościowych - w takim przypadku ta funkcja jest mi całkowicie zbędna
wizualnie cofniecie się w rozwoju bo ani to bardziej czytelne ani tym bardziej funkcjonale
15-11-2023 06:45
Dziękujemy za Twoją opinię dotyczącą aplikacji - przekazałem ją do działu, który za to odpowiada. Więcej o aplikacji i funkcjach możesz przeczytać na naszej stronie https://www.ing.pl/indywidualni/aplikacja-mobilna/bankowosc-w-nowej-odslonie
15-11-2023 13:05
99% ludzi źle ocenia aplikację ale ty twierdzisz, że tylko narzekają bo są z Polski. Ty to jesteś z tych co można im na twarz odchody położyć, powiedzieć że to miód i będą się dalej cieszyć.
15-11-2023 21:34
16-11-2023 06:48
16-11-2023 12:14
NIe rozumiem dopiero teraz do was dotarło ze wasze bankomaty w oddziale nie działają?
12-07-2025Dziękujemy za sygnał i zgłoszenie. Przekazaliśmy je do działu, zajmującego się naszymi urządzeniami.
12-07-2025Witam, czy ING zmierza do powrotu zeby ludzie znowu chodzili do banków, zeby moc wplacic badz wypłacic pieniadze, bo duzo osob niechce trzymac pieniedzy na kontach. Dwa tygodnie temu mialem duzą ilość
... 12-07-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |