Odpowiedz

Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Czy da się dodać skrót do przelewu na telefon blik(jak przytrzymam ikonkę aplikacji ING )tu gdzie zaznaczyłem na screenie? Wcześniej był i było spoko ..
Ysiek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
14-11-2023
Wiadomość 11 z 105 (9 234 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Dziękujemy za wszystkie Wasze uwagi i opinie, przekazaliśmy je do odpowiedniego działu. 

@Ysiek Z ekranu przed zalogowaniem jak wejdziesz w BLIK, to pod kodem, na dole masz opcję wykonania przelewu na telefon.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
438
82
18-01-2021
Wiadomość 12 z 105 (9 217 wyświetleń)

Re.: Nowy wygląd Mojego ING

[ Edytowane ]

Jak widać można zepsuć wszystko, wystarczy powierzyć to takim fachowcom jak ci, którzy tworzyli tą aplikację. Na pewno są z siebie dumni... szkoda tylko, że przyjdzie zmienić bank przez takie niby głupstwo, a jednak jak potrzebne i wręcz niezbędne

Leander
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
11
14-11-2023
Wiadomość 13 z 105 (9 198 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

[ Edytowane ]

A jest taka ikona, bo są one tak duże, że trudno cokolwiek zlokalizować.... Gratuluję, stworzyliście najgorszą aplikację bankową, naprawdę trudno wam będzie dorównać, poprzeczka postawiona bardzo wysoko

Leander
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
11
14-11-2023
Wiadomość 14 z 105 (9 195 wyświetleń)

Re.: Nowy wygląd Mojego ING

[ Edytowane ]

Tak się zastanawiam czy przy tworzeniu nowej wersji ktoś korzystał z usług analityków ? Śmiałbym wątpić.

Dobre sprawdzone rozwiązania pozostały tylko wizualizacją:

1. jeśli mam "skrót" do rachunku ( wyświetlenie stanu ) klikając w niego chcę wejść na konto, a nie w edycję ustawień skrótu - tak jak było to wcześniej - to jest logiczne

 

2. szybki przelew - ludzie posiadają czasami więcej niż jeden rachunek i rachunek oszczędnościowy - obecnie przelewu można dokonać tylko i wyłącznie z rachunków oszczędnościowych - w takim przypadku ta funkcja jest mi całkowicie zbędna

 

wizualnie cofniecie się w rozwoju bo ani to bardziej czytelne ani tym bardziej funkcjonale

DeDeK
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
3
13-11-2023
Wiadomość 15 z 105 (9 183 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Dziękujemy za Twoją opinię dotyczącą aplikacji - przekazałem ją do działu, który za to odpowiada. Więcej o aplikacji i funkcjach możesz przeczytać na naszej stronie https://www.ing.pl/indywidualni/aplikacja-mobilna/bankowosc-w-nowej-odslonie

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianM
Moderator
Moderator icon
100
16
03-03-2023
Wiadomość 16 z 105 (9 075 wyświetleń)

Re.: Nowy wygląd Mojego ING

99% ludzi źle ocenia aplikację ale ty twierdzisz, że tylko narzekają bo są z Polski. Ty to jesteś z tych co można im na twarz odchody położyć,  powiedzieć że to miód i będą się dalej cieszyć. 

gacekf
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
4
26-06-2019
Wiadomość 17 z 105 (9 030 wyświetleń)

Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Czemu zmieniają coś, co jest dobre. Te malutkie ikony to porażka. Jak wrócić do wcześniejszej wersji??
Joszka
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
3
15-11-2023
Wiadomość 18 z 105 (8 936 wyświetleń)

Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Nie da się wrócić do poprzedniej wersji. ING zaorał dobrą apke i każe przyzwyczajać do nowej.
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
161
73
05-11-2015
Wiadomość 19 z 105 (8 880 wyświetleń)

Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Potwierdzam wcześniejsze opinie - nie do zaakceptowania jest, że na ekranie po zalogowaniu naprzemienne wyświetlanie w sekcji Moje Finanse salda na kontach, jeśli mamy np. konta w dwóch walutach. Jest to po prostu irytujące, że co 3 sekundy na ekranie coś się zmienia. Jeśli interesujemy się saldem konkretnego konta, to zanim utrwalimy w pamięci ten stan, saldo znika i zmienia się na inne [tutaj było kilka słów, ale zadziałała autocenzura].
Czy tej informacji, w przypadku gdy mamy wiele kont w różnych walutach, nie można było umieścić w wierszu obok siebie, tak jak się to da zrobić, gdy chcemy dodać w tej linii informację z innych kont w innych bankach.
Uważam, że użytkownik powinien mieć możliwość określenia jakie informacje i w jakiej kolejności są wyświetlane w tym wierszu.
JAK MOŻE ZNIKAĆ TO, CO JEST NAJWAŻNIESZĄ INFORMACJĄ.
jaroslaw_yr
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
2
16-11-2023
Wiadomość 20 z 105 (8 819 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy