Odpowiedz

Re.: Nowy wygląd Mojego ING

[ Edytowane ]

Ikony za małe, pomysł żeby po kliknięciu w skrót przechodzić do edycji ikony zamiast do np konta - nieprzemyślany.

BD
BD
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
22-11-2023
Wiadomość 21 z 105 (6 778 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Dziękujemy za wszystkie opinie. W najbliższej aktualizacji zmienimy wielkość skrótów przed i po zalogowaniu, umożliwimy logowanie poprzez wybór skrótu. Pozostałe głosy również analizujemy. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianM
Moderator
Moderator icon
100
16
03-03-2023
Wiadomość 22 z 105 (6 718 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Dobrze, że jakieś kwestie poruszane na tym forum zostaną zmienione, krok w dobrym kierunku, ale nie tylko ja zgłaszałem (też inni użytkownicy) te "mrygające" kwoty po zalogowaniu w przypadku kont w kilku walutach. Zmiana tego na coś statycznego to już nie jest kwestia drobnostki, wygody, ale kwestia możliwości lub nie korzystania z aplikacji (banku) przez pewną grupę osób. To jest ewidentnie do zmiany i nie ma się co nad tym zastanawiać.

Odpowiedz
0 Lajków
poktam
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
10
12-11-2023
Wiadomość 23 z 105 (6 713 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Mieliście tak fajna aplikacje, przejrzysta, były duże okienka, bardzo wygodnie się działało. Nie wiem jak mozna ja tak spisprzyc. Komu potrzebne są małe ikonki i poukrywane funkcjonalności. Dodatkowo chyba z 5 razy przynajmniej pojawiło mi się pytanie o pokazywanie salda na głównym oknie. Jedna wielka tragedia ta nowa aplikacja. Nie wiem kto wpadł na tak beznadziejny pomysł żeby zepsuć prawie idealna aplikacje !!!

dementhedude
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
3
23-11-2023
Wiadomość 24 z 105 (6 666 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Tak jak wspomnieliśmy wcześniej, słuchamy głosów klientów i niedługo będziemy wprowadzać pierwsze poprawki. Dziękujemy za Wasze opinie w sprawie nowego wyglądu Mojego ING.

 

@poktam Przekazałem Twoje uwagi do zespołu odpowiedzialnego za aplikację.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
584
126
12-04-2017
Wiadomość 25 z 105 (6 630 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

To ja może spytam tak - a nie było lepiej zrobić testy wersji beta wraz z użytkownikami i posłuchać ich feedbacku zamiast organizować jakieś wewnętrzne testy, które za kasę pokazały, że wszystko jest idealnie a wyszło, jak wyszło?

Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
152
45
02-12-2022
Wiadomość 26 z 105 (6 616 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

@f0ku5  Zrealizowaliśmy cykl badań jakościowych z 3 firmami świadczącymi usługi badawcze. 
Badania realizowane były metodą zadaniowych testów użyteczności.

Najpierw weryfikowaliśmy koncepcje.
Następnie walidowaliśmy gotowe rozwiązania:
- wrzesień/październik 2022 - 16 sesji testowych 
- październik/listopad 2022 - 15 sesji testowych 
- grudzień 2022 - 16 sesji badawczych
- grudzień 2022 (eyetracking) - 9 sesji badawczych

W fazie wykonawczej projektu - przeprowadziliśmy testy wewnętrzne na grupie ponad 200 osób (pilotaż)
 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
788
172
04-09-2015
Wiadomość 27 z 105 (6 560 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

O tym właśnie pisałem. Zamiast robić jakieś opłacone testy (które jak są opłacone to zawsze wyjdą pozytywnie) udostępnilibyście wszystkim chętnym wersję beta nowego UI i od razu mielibyście feedback.

Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
152
45
02-12-2022
Wiadomość 28 z 105 (6 548 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Dzień dobry ING,

 

Mam pytanie, kiedy wprowadzicie potwierdzanie przelewów / BLIKa za pomocą Face ID? W innych bankach jest to już dawno wprowadzone, a w ING trzeba publicznie podawać PIN?

Odpowiedz
0 Lajków
stefanb
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
29-11-2023
Wiadomość 29 z 105 (6 335 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

- po kliknięciu na kafelek konta na 1 ekranie za każdym razem pojawia się informacja "dostosuj widok". Pomimo, że wybieram np. procentowe pokazywanie konta nie wchodzi dalej tylko cofa do głównego ekranu - TRAGEDIA!!!, dopiero kliknięcie na zaloguj powoduje przejście dalej

- w 2 oknie podzielenie ekranu na 3 cześći z czego 2 i 3 sekcja jest totalnie niepotrzebna tylko utrudnia cala nawigacje, poprzedni ekran gdzie glowna sekcja moje finanse byla na calym ekranie byl zdecydowanie czytelniejszy.

- Moje finanse na glownym oknie powinny pokazywac wszystko!!! Przewijanie w bok sekcji zeby wejsc w karty/ubezpieczenia/gielde jest dodatkowym ruchem i tylko utrudnia cala nawigacje. MOJE FINANSE powinny byc w CALOSCI widoczne na glownym ekranie !!!

 

Generalnie wroccie do poprzedniej wersji aplikacji, bo ta nowa powoduje ze trzeba 2 razy wiecej klilkac, przewijac i jest totalnie beznadziejna !!! Poprzednia  wersja byla zdecydowania latwiejsza w nawigowaniu!!!

Odpowiedz
0 Lajków
dementhedude
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
3
23-11-2023
Wiadomość 30 z 105 (6 329 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
ING Księgowość - Działalność nierejestrowana

Czy ING planuje do swojej księgowości zaimplementować model działalności nierejestrowanej? 

17-11-2024
Re: Nadpłata kredytu hipotecznego i skrócenie okresu kredytowania

Z komunikatu wynika, że kwota nadpłaty jest ciągle za niska. Nie skrócisz okresu kredytowania, jeśli nie można obciąć przynajmniej jednej raty. A żeby można było obciąć jedną ratę, musisz nadpłacić pr

...

17-11-2024
Re.: Makler - daleko do waszej konkurencji

Popieram przedmówcę i z dużym rozczarowaniem przyjmuję taką wiadomość.

Widziałem również odpowiedź co do programu "Orlen w Portfelu".

 

Natomiast za każdym razem informacja od Banku brzmi "nie przystępuj

...

17-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy