Odpowiedz

Re.: Nowy wygląd Mojego ING

[ Edytowane ]

Ikony za małe, pomysł żeby po kliknięciu w skrót przechodzić do edycji ikony zamiast do np konta - nieprzemyślany.

BD
BD
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
22-11-2023
Wiadomość 21 z 55 (2 252 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Dziękujemy za wszystkie opinie. W najbliższej aktualizacji zmienimy wielkość skrótów przed i po zalogowaniu, umożliwimy logowanie poprzez wybór skrótu. Pozostałe głosy również analizujemy. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianM
Moderator
Moderator icon
69
11
03-03-2023
Wiadomość 22 z 55 (2 198 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Dobrze, że jakieś kwestie poruszane na tym forum zostaną zmienione, krok w dobrym kierunku, ale nie tylko ja zgłaszałem (też inni użytkownicy) te "mrygające" kwoty po zalogowaniu w przypadku kont w kilku walutach. Zmiana tego na coś statycznego to już nie jest kwestia drobnostki, wygody, ale kwestia możliwości lub nie korzystania z aplikacji (banku) przez pewną grupę osób. To jest ewidentnie do zmiany i nie ma się co nad tym zastanawiać.

Odpowiedz
0 Lajków
poktam
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
8
6
12-11-2023
Wiadomość 23 z 55 (2 195 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Mieliście tak fajna aplikacje, przejrzysta, były duże okienka, bardzo wygodnie się działało. Nie wiem jak mozna ja tak spisprzyc. Komu potrzebne są małe ikonki i poukrywane funkcjonalności. Dodatkowo chyba z 5 razy przynajmniej pojawiło mi się pytanie o pokazywanie salda na głównym oknie. Jedna wielka tragedia ta nowa aplikacja. Nie wiem kto wpadł na tak beznadziejny pomysł żeby zepsuć prawie idealna aplikacje !!!

dementhedude
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
2
23-11-2023
Wiadomość 24 z 55 (2 153 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Tak jak wspomnieliśmy wcześniej, słuchamy głosów klientów i niedługo będziemy wprowadzać pierwsze poprawki. Dziękujemy za Wasze opinie w sprawie nowego wyglądu Mojego ING.

 

@poktam Przekazałem Twoje uwagi do zespołu odpowiedzialnego za aplikację.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
525
118
12-04-2017
Wiadomość 25 z 55 (2 117 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

To ja może spytam tak - a nie było lepiej zrobić testy wersji beta wraz z użytkownikami i posłuchać ich feedbacku zamiast organizować jakieś wewnętrzne testy, które za kasę pokazały, że wszystko jest idealnie a wyszło, jak wyszło?

Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
71
35
02-12-2022
Wiadomość 26 z 55 (2 103 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

@f0ku5  Zrealizowaliśmy cykl badań jakościowych z 3 firmami świadczącymi usługi badawcze. 
Badania realizowane były metodą zadaniowych testów użyteczności.

Najpierw weryfikowaliśmy koncepcje.
Następnie walidowaliśmy gotowe rozwiązania:
- wrzesień/październik 2022 - 16 sesji testowych 
- październik/listopad 2022 - 15 sesji testowych 
- grudzień 2022 - 16 sesji badawczych
- grudzień 2022 (eyetracking) - 9 sesji badawczych

W fazie wykonawczej projektu - przeprowadziliśmy testy wewnętrzne na grupie ponad 200 osób (pilotaż)
 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
769
171
04-09-2015
Wiadomość 27 z 55 (2 047 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

O tym właśnie pisałem. Zamiast robić jakieś opłacone testy (które jak są opłacone to zawsze wyjdą pozytywnie) udostępnilibyście wszystkim chętnym wersję beta nowego UI i od razu mielibyście feedback.

Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
71
35
02-12-2022
Wiadomość 28 z 55 (2 036 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Dzień dobry ING,

 

Mam pytanie, kiedy wprowadzicie potwierdzanie przelewów / BLIKa za pomocą Face ID? W innych bankach jest to już dawno wprowadzone, a w ING trzeba publicznie podawać PIN?

Odpowiedz
0 Lajków
stefanb
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
29-11-2023
Wiadomość 29 z 55 (1 824 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

- po kliknięciu na kafelek konta na 1 ekranie za każdym razem pojawia się informacja "dostosuj widok". Pomimo, że wybieram np. procentowe pokazywanie konta nie wchodzi dalej tylko cofa do głównego ekranu - TRAGEDIA!!!, dopiero kliknięcie na zaloguj powoduje przejście dalej

- w 2 oknie podzielenie ekranu na 3 cześći z czego 2 i 3 sekcja jest totalnie niepotrzebna tylko utrudnia cala nawigacje, poprzedni ekran gdzie glowna sekcja moje finanse byla na calym ekranie byl zdecydowanie czytelniejszy.

- Moje finanse na glownym oknie powinny pokazywac wszystko!!! Przewijanie w bok sekcji zeby wejsc w karty/ubezpieczenia/gielde jest dodatkowym ruchem i tylko utrudnia cala nawigacje. MOJE FINANSE powinny byc w CALOSCI widoczne na glownym ekranie !!!

 

Generalnie wroccie do poprzedniej wersji aplikacji, bo ta nowa powoduje ze trzeba 2 razy wiecej klilkac, przewijac i jest totalnie beznadziejna !!! Poprzednia  wersja byla zdecydowania latwiejsza w nawigowaniu!!!

Odpowiedz
0 Lajków
dementhedude
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
2
23-11-2023
Wiadomość 30 z 55 (1 819 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Zmiany w prowizjach -

Niestety jeśli jesteś płatnikiem VAT to nawet przy JDG musisz mieć konto firmowe

21-02-2024
Re: Re.: Zmiany w prowizjach -

RozumiemEmotikon: Szczęśliwy No dobrze, przepraszam, miałem wrażenie, że jesteś białym rycerzem, broniącym interesu bankuEmotikon: Szczęśliwy.

 

Jestem tego samego zdania. Mam konto prywatne i działalność, ale gdzieś się doczytałem, że konta

...

21-02-2024
Re: Re.: Zmiany w prowizjach -

przemek1, myśmy się nie zrozumieli.

Przeszkadzają. Nawet bardzo. Do tego stopnia że zamykam konta w ing i wyprowadzam hajs z niego. Nie ma tego dużo w skali banku, ale myślę że sam jeden spowoduję więc

...

21-02-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy