22-11-2023 10:10 | Edytowano: 22-11-2023 10:13
Ikony za małe, pomysł żeby po kliknięciu w skrót przechodzić do edycji ikony zamiast do np konta - nieprzemyślany.
23-11-2023 10:17
Dziękujemy za wszystkie opinie. W najbliższej aktualizacji zmienimy wielkość skrótów przed i po zalogowaniu, umożliwimy logowanie poprzez wybór skrótu. Pozostałe głosy również analizujemy.
23-11-2023 10:31
Dobrze, że jakieś kwestie poruszane na tym forum zostaną zmienione, krok w dobrym kierunku, ale nie tylko ja zgłaszałem (też inni użytkownicy) te "mrygające" kwoty po zalogowaniu w przypadku kont w kilku walutach. Zmiana tego na coś statycznego to już nie jest kwestia drobnostki, wygody, ale kwestia możliwości lub nie korzystania z aplikacji (banku) przez pewną grupę osób. To jest ewidentnie do zmiany i nie ma się co nad tym zastanawiać.
23-11-2023 23:20
Mieliście tak fajna aplikacje, przejrzysta, były duże okienka, bardzo wygodnie się działało. Nie wiem jak mozna ja tak spisprzyc. Komu potrzebne są małe ikonki i poukrywane funkcjonalności. Dodatkowo chyba z 5 razy przynajmniej pojawiło mi się pytanie o pokazywanie salda na głównym oknie. Jedna wielka tragedia ta nowa aplikacja. Nie wiem kto wpadł na tak beznadziejny pomysł żeby zepsuć prawie idealna aplikacje !!!
24-11-2023 08:20
Tak jak wspomnieliśmy wcześniej, słuchamy głosów klientów i niedługo będziemy wprowadzać pierwsze poprawki. Dziękujemy za Wasze opinie w sprawie nowego wyglądu Mojego ING.
@poktam Przekazałem Twoje uwagi do zespołu odpowiedzialnego za aplikację.
24-11-2023 11:02
To ja może spytam tak - a nie było lepiej zrobić testy wersji beta wraz z użytkownikami i posłuchać ich feedbacku zamiast organizować jakieś wewnętrzne testy, które za kasę pokazały, że wszystko jest idealnie a wyszło, jak wyszło?
25-11-2023 11:35
@f0ku5 Zrealizowaliśmy cykl badań jakościowych z 3 firmami świadczącymi usługi badawcze.
Badania realizowane były metodą zadaniowych testów użyteczności.
Najpierw weryfikowaliśmy koncepcje.
Następnie walidowaliśmy gotowe rozwiązania:
- wrzesień/październik 2022 - 16 sesji testowych
- październik/listopad 2022 - 15 sesji testowych
- grudzień 2022 - 16 sesji badawczych
- grudzień 2022 (eyetracking) - 9 sesji badawczych
W fazie wykonawczej projektu - przeprowadziliśmy testy wewnętrzne na grupie ponad 200 osób (pilotaż)
25-11-2023 12:43
O tym właśnie pisałem. Zamiast robić jakieś opłacone testy (które jak są opłacone to zawsze wyjdą pozytywnie) udostępnilibyście wszystkim chętnym wersję beta nowego UI i od razu mielibyście feedback.
29-11-2023 10:31
Dzień dobry ING,
Mam pytanie, kiedy wprowadzicie potwierdzanie przelewów / BLIKa za pomocą Face ID? W innych bankach jest to już dawno wprowadzone, a w ING trzeba publicznie podawać PIN?
29-11-2023 10:50
- po kliknięciu na kafelek konta na 1 ekranie za każdym razem pojawia się informacja "dostosuj widok". Pomimo, że wybieram np. procentowe pokazywanie konta nie wchodzi dalej tylko cofa do głównego ekranu - TRAGEDIA!!!, dopiero kliknięcie na zaloguj powoduje przejście dalej
- w 2 oknie podzielenie ekranu na 3 cześći z czego 2 i 3 sekcja jest totalnie niepotrzebna tylko utrudnia cala nawigacje, poprzedni ekran gdzie glowna sekcja moje finanse byla na calym ekranie byl zdecydowanie czytelniejszy.
- Moje finanse na glownym oknie powinny pokazywac wszystko!!! Przewijanie w bok sekcji zeby wejsc w karty/ubezpieczenia/gielde jest dodatkowym ruchem i tylko utrudnia cala nawigacje. MOJE FINANSE powinny byc w CALOSCI widoczne na glownym ekranie !!!
Generalnie wroccie do poprzedniej wersji aplikacji, bo ta nowa powoduje ze trzeba 2 razy wiecej klilkac, przewijac i jest totalnie beznadziejna !!! Poprzednia wersja byla zdecydowania latwiejsza w nawigowaniu!!!
Czy ING planuje do swojej księgowości zaimplementować model działalności nierejestrowanej?
17-11-2024Z komunikatu wynika, że kwota nadpłaty jest ciągle za niska. Nie skrócisz okresu kredytowania, jeśli nie można obciąć przynajmniej jednej raty. A żeby można było obciąć jedną ratę, musisz nadpłacić pr
... 17-11-2024Popieram przedmówcę i z dużym rozczarowaniem przyjmuję taką wiadomość.
Widziałem również odpowiedź co do programu "Orlen w Portfelu".
Natomiast za każdym razem informacja od Banku brzmi "nie przystępuj
... 17-11-2024