Odpowiedz

Nie udało się pobrać danych WRP0000

Witam

Od kilku dni nie mogę się zalogować za pomocą aplikacji mobilnej. Po wpisaniu kodu pin, pojawia się znane "kółeczko", które po jakieś minucie wyrzuca kod błędu "Nie udało się pobrać danych WRP0000". Wersja aplikacji 3.3.2. Próbowałem przeinstalować, wyczyścić dane ale to nic nie pomogło.

Jakiś pomysły?

Odpowiedz
0 Lajków
opeth666
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
09-04-2020
Wiadomość 1 z 24 (22 022 wyświetleń)

Re.: Nie udało się pobrać danych WRP0000

Witam,
niestety mam ten sam problem. Wersja mojego systemu to 5.0.1. To już kolejny problem uniemożliwiający pełne korzystanie z aplikacji w ostatnim czasie.  

Odpowiedz
0 Lajków
agnes1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
0
11-02-2020
Wiadomość 2 z 24 (21 971 wyświetleń)

Re.: Nie udało się pobrać danych WRP0000

to samo u mnie wersja androinda 5.1.1

Odpowiedz
0 Lajków
Bartosz2
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
10-04-2020
Wiadomość 3 z 24 (21 941 wyświetleń)

Re.: Nie udało się pobrać danych WRP0000

Mam to samo od ponad tygodnia. Mogę zrobić "szybki przelew" - cełe szczęście, ale co z opłatami na rachunek?, co z Historią i.t.p. ?

Mam system Android 5.1

Odpowiedz
0 Lajków
o_o
o_o
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
10-04-2020
Wiadomość 4 z 24 (21 934 wyświetleń)

Re: Nie udało się pobrać danych WRP0000

[ Edytowane ]

Znamy ten błąd na telefonach z systemem Android 5.0 i 5.1. Pracujemy nad jego usunięciem. 
Przepraszamy za utrudnienia. 

Edit:
Zauważyliśmy ze czasami pomaga zainstalowanie ponowne aplikacji, ale korzystając z WIFI ( nie danych sieci komórkowej).



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1095
216
07-06-2017
Wiadomość 5 z 24 (21 910 wyświetleń)

Re: Nie udało się pobrać danych WRP0000

Z tego co zostało czynne, to oprócz "szybkiego przelewu" można jeszcze edytować skróty.
Niestety aktualizacja aplikacji przez Sklep Play nie jest możliwa. Ze smartfona w ogóle nie widać instalatora "Moje ING mobile". Przez laptopa widać, ale przy próbie zainstalowania na mój smartfon jest komunikat o niezgodności z urządzeniem.
I tu jest, zdaje się, cały problem (Android 5.1). Znów muszę kupić nowszy telefon?

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
o_o
o_o
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
10-04-2020
Wiadomość 6 z 24 (21 793 wyświetleń)

Re: Nie udało się pobrać danych WRP0000

@o_o tak jak pisaliśmy w poprzednim poście - pracujemy nad rozwiązaniem problemu. Proszę o jeszcze chwilę cierpliwości Emotikon: Szczęśliwy

Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 7 z 24 (21 719 wyświetleń)

Re: Nie udało się pobrać danych WRP0000

Ja też mam taki sam problem. Nie pomogło przeinstalowanie itd....

telefon LG d-405 android 5.0.1

Odpowiedz
0 Lajków
calc0
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
14-04-2020
Wiadomość 8 z 24 (21 672 wyświetleń)

Re: Nie udało się pobrać danych WRP0000

I nie pomoże, dopóki nie będzie poprawiony instalator. Przy próbie ponownego zainstalowania jest komunikat o niezgodności programu z urządzeniem - nie pomogą sztuczki z Wi-Fi czy inne.

Trzeba zaczekać na poprawki w instalce.

Tylko jak długo?

 

Odpowiedz
0 Lajków
o_o
o_o
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
10-04-2020
Wiadomość 9 z 24 (21 393 wyświetleń)

Re: Nie udało się pobrać danych WRP0000

@o_o proszę sprawdź dzisiejszą aktualizację aplikacji i daj nam znać Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 10 z 24 (21 165 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy