02-06-2020 08:48
Niestety nie działa. Kilka razy instalowałam od nowa. Poza wspomnianymi przez Pana krokami czyściłam jeszcze pamięć podręczną Playa. Nic nie pomaga.
21-06-2020 14:34
Nadal nie działa. Farsa trwa.
Jeżeli nie jesteście Państwo w stanie naprawić swojej aplikacji to przestańcie wprowadzać ludzi w błąd i usuńcie w sklepie google play informację o kompatybilności z urządzeniami z androidem 5.x - bo takowej jak widać - NIE MA.
03-07-2020 13:52
Nadal pracujemy nad tym kłopotem. Przepraszamy Was, że tyle to trwa 😥
Na ten moment możemy jedynie zaproponować korzystanie z Mojego ING w przeglądarce internetowej telefonu.
09-07-2020 19:25
Ponieważ mój smartfon obecnie WIDZI (do tej pory nawet nie było to możliwe) instalator w sklepie, pomyślałem że spróbuję postąpić wg powyższej rady. Odinstalowałem mING, zrestartowałem system, zainstalowałem. Efekt jest dokładnie taki, jak do tej pory (mogę jedynie wykonać szybki przelew za pomocą skrótów). Aha, nie pomogło także czyszczenie pamięci.
Jakiś postęp zrobiliście, ale b. mały.
A czas leci - już 3 miesiące walczycie i lipa. :-(
Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024