Odpowiedz

Re: Nie udało się pobrać danych WRP0000

Niestety nie działa. Kilka razy instalowałam od nowa. Poza wspomnianymi przez Pana krokami czyściłam jeszcze pamięć podręczną Playa. Nic nie pomaga. 

Odpowiedz
0 Lajków
agnes1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
0
11-02-2020
Wiadomość 21 z 24 (7 187 wyświetleń)

Re: Nie udało się pobrać danych WRP0000

Nadal nie działa. Farsa trwa.

 

Jeżeli nie jesteście Państwo w stanie naprawić swojej aplikacji to przestańcie wprowadzać ludzi w błąd i usuńcie w sklepie google play informację o kompatybilności z urządzeniami z androidem 5.x - bo takowej jak widać - NIE MA.

Odpowiedz
0 Lajków
althazaar
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
21-02-2020
Wiadomość 22 z 24 (7 079 wyświetleń)

Re: Nie udało się pobrać danych WRP0000

Nadal pracujemy nad tym kłopotem. Przepraszamy Was, że tyle to trwa 😥

Na ten moment możemy jedynie zaproponować korzystanie z Mojego ING w przeglądarce internetowej telefonu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
588
125
19-03-2018
Wiadomość 23 z 24 (6 990 wyświetleń)

Re: Nie udało się pobrać danych WRP0000

Ponieważ mój smartfon obecnie WIDZI (do tej pory nawet nie było to możliwe) instalator w sklepie, pomyślałem że spróbuję postąpić wg powyższej rady. Odinstalowałem mING, zrestartowałem system, zainstalowałem. Efekt jest dokładnie taki, jak do tej pory (mogę jedynie wykonać szybki przelew za pomocą skrótów). Aha, nie pomogło także czyszczenie pamięci.

Jakiś postęp zrobiliście, ale b. mały.

A czas leci - już 3 miesiące walczycie i lipa.   :-(

Odpowiedz
0 Lajków
o_o
o_o
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
10-04-2020
Wiadomość 24 z 24 (6 939 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Czas oczekiwania na decyzję

Również posiadam taki status, z tym, że wniosek został złożony wczoraj a już dzisiaj wskoczył na nr 5 (ku mojemu zdziwieniu). Podpinam się pod pytanieEmotikon: Szczęśliwy

08-01-2025
Czas oczekiwania na decyzję

Witam,

mój wniosek zmienił dzisiaj status na "Podejmujemy decyzję" ile może potrwać podejmowanie decyzji przez bank?

08-01-2025
Re.: Brak wpłaconych pieniędzy na koncie

Bardzo zależy mi na szybkim rozpatrzeniu oczywiście, ale mogłam być zbyt roztrzęsiona sytuacją i nie wiem czy wspomniałam o tym zgłaszając reklamację. Pierwszy raz zdarza mi się taka sytuacjaEmotikon: Smutny

08-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy