Odpowiedz

Re.: Nie udało się pobrać danych WRP0000

Mam ten sam problem. Android 5.1.1
Nic nie działa, non stop kreci sie kolko. A po 5 minutach w/w błąd. Rozważam zmiane banku, bo ile można.
Odpowiedz
0 Lajków
aolenka
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
30-04-2020
Wiadomość 11 z 24 (7 030 wyświetleń)

Re: Nie udało się pobrać danych WRP0000

Instalatora w Sklepie Play przez mojego smartfona nie widzę.

Przez komputer widzę, odpalam i co czytam?

"Ten element jest niezgodny z twoim urządzeniem".

 

Albo jeszcze za wcześnie, albo lipa.

Odpowiedz
0 Lajków
o_o
o_o
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
10-04-2020
Wiadomość 12 z 24 (7 003 wyświetleń)

Re: Re.: Nie udało się pobrać danych WRP0000

Jeszcze nie usunęliśmy tej usterki - nadal nad nią pracujemy.
Przepraszamy, że to tak długo trwa. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 13 z 24 (6 991 wyświetleń)

Re: Re.: Nie udało się pobrać danych WRP0000

Wy pracujcie, a ja skacze na marshmallow'a Emotikon: Szczęśliwy 

Odpowiedz
0 Lajków
djzloty
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
03-05-2020
Wiadomość 14 z 24 (6 967 wyświetleń)

Re.: Nie udało się pobrać danych WRP0000

Kiedy ten problem zostanie w końcu naprawiony? To absurd żeby aplikacją ciągle się psuła na jednej wersji androida.
Odpowiedz
0 Lajków
althazaar
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
21-02-2020
Wiadomość 15 z 24 (6 868 wyświetleń)

Re: Re.: Nie udało się pobrać danych WRP0000

Pracujemy nad rozwiązaniem. Przyczyną tego błędu „WPR” jest długi czas ładowania danych. 
W tej sytuacji poczekaj proszę dłużej na załadowanie danych (wtedy aplikacja się uruchamia). 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
541
122
04-09-2015
Wiadomość 16 z 24 (6 845 wyświetleń)

Re: Re.: Nie udało się pobrać danych WRP0000

Nadal nie działa. Oczekuję około 5 minut i wyrzuca błąd WRP0000.

Odpowiedz
0 Lajków
althazaar
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
21-02-2020
Wiadomość 17 z 24 (6 789 wyświetleń)

Re: Nie udało się pobrać danych WRP0000

Nie tylko "dzisiejsza aktualizacja" (30.04) ale i obecnie (po 2 tygodniach) - nic się nie zmieniło.

Nie wiem po co to "lanie wody" skoro wiecie, że trzeba poprawić instalator by obsługiwał urządzenia z Androidem 5.

Jak już pisałem parę tygodni temu tak i dziś, gdy odpalam instalator z lapka to jest info, że będzie działać od Androida 6.

Przecież w sklepie Play nawet niewidoczny jest instalator ze smartfona z Androidem 5 - chyba, że turecki, ale dziękuję!

o_o
o_o
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
10-04-2020
Wiadomość 18 z 24 (6 773 wyświetleń)

Re: Nie udało się pobrać danych WRP0000

Witam,
chciałam się dowiedzieć czy w ogóle są prowadzone jakieś prace w kierunku uruchomienia aplikacji dla każdego klienta? Mija już kolejny miesiąc kiedy nie mogę się zalogować do aplikacji na telefonie i przyznam że już poważnie zaczyna mnie to frustrować !!!! Zewsząd atakują mnie reklamy ING mówiące o tym jakie to bank możliwości stwarza  ażeby klienci mogli być mobilni, może watro nadmienić że tylko dla wybranych posiadających taki a nie inny system na telefonie. Chciałabym usłyszeć jednoznaczną odpowiedź. Czy zamierzają Państwo tak uaktualnić aplikację żeby każdy klient mógł z niej korzystać, czy już zarzucili Państwo ten temat?

 

Odpowiedz
0 Lajków
agnes1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
0
11-02-2020
Wiadomość 19 z 24 (6 638 wyświetleń)

Re: Nie udało się pobrać danych WRP0000

@agnes1 wgraliśmy poprawkę pozwalającą na instalację i aktualizację aplikacji. W sytuacji dłuższego pobierania danych pokazuje się loader (procentowy wskaźnik ładowania danych). Proszę usuń poprzednie wersje aplikacji i pobierz ją ponownie. Instalację rozpocznij od ponownego uruchomienia telefonu po usunięciu starej wersji aplikacji.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 20 z 24 (6 592 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Zbieg egzekucji

Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,

...

26-11-2024
Oko bonus dodatkowe warunki

Dzień dobry,

Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?

Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg

...

26-11-2024
Uruchomienie transzy - strona sie nie ładuje - security issue

Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.


Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S

...

26-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy