30-04-2020 18:59
01-05-2020 12:42
Instalatora w Sklepie Play przez mojego smartfona nie widzę.
Przez komputer widzę, odpalam i co czytam?
"Ten element jest niezgodny z twoim urządzeniem".
Albo jeszcze za wcześnie, albo lipa.
01-05-2020 17:58
Jeszcze nie usunęliśmy tej usterki - nadal nad nią pracujemy.
Przepraszamy, że to tak długo trwa.
03-05-2020 11:52
Wy pracujcie, a ja skacze na marshmallow'a
11-05-2020 13:00
12-05-2020 09:52
Pracujemy nad rozwiązaniem. Przyczyną tego błędu „WPR” jest długi czas ładowania danych.
W tej sytuacji poczekaj proszę dłużej na załadowanie danych (wtedy aplikacja się uruchamia).
15-05-2020 13:27
Nadal nie działa. Oczekuję około 5 minut i wyrzuca błąd WRP0000.
15-05-2020 20:27
Nie tylko "dzisiejsza aktualizacja" (30.04) ale i obecnie (po 2 tygodniach) - nic się nie zmieniło.
Nie wiem po co to "lanie wody" skoro wiecie, że trzeba poprawić instalator by obsługiwał urządzenia z Androidem 5.
Jak już pisałem parę tygodni temu tak i dziś, gdy odpalam instalator z lapka to jest info, że będzie działać od Androida 6.
Przecież w sklepie Play nawet niewidoczny jest instalator ze smartfona z Androidem 5 - chyba, że turecki, ale dziękuję!
31-05-2020 11:01
Witam,
chciałam się dowiedzieć czy w ogóle są prowadzone jakieś prace w kierunku uruchomienia aplikacji dla każdego klienta? Mija już kolejny miesiąc kiedy nie mogę się zalogować do aplikacji na telefonie i przyznam że już poważnie zaczyna mnie to frustrować !!!! Zewsząd atakują mnie reklamy ING mówiące o tym jakie to bank możliwości stwarza ażeby klienci mogli być mobilni, może watro nadmienić że tylko dla wybranych posiadających taki a nie inny system na telefonie. Chciałabym usłyszeć jednoznaczną odpowiedź. Czy zamierzają Państwo tak uaktualnić aplikację żeby każdy klient mógł z niej korzystać, czy już zarzucili Państwo ten temat?
01-06-2020 11:10
@agnes1 wgraliśmy poprawkę pozwalającą na instalację i aktualizację aplikacji. W sytuacji dłuższego pobierania danych pokazuje się loader (procentowy wskaźnik ładowania danych). Proszę usuń poprzednie wersje aplikacji i pobierz ją ponownie. Instalację rozpocznij od ponownego uruchomienia telefonu po usunięciu starej wersji aplikacji.
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S