Aplikacja mobilna

Odpowiedz
Highlighted

Apple Pay / Google Pay / płatność telefonem

Witam wszystkich i proszę o podpowiedź.
Długo czekałem na wprowadzenie w ING płatności Apple Pay - doczekałem się, aplikacja działa rewelacyjnie. Podpięte 2 karty - Visa prywatna, Mastercard firmowa, super przełączanie pomiędzy kartami, niezależnie od kwoty nie trzeba było podawać pinu, odcisk palca w zupełności wystarczał. Obecnie zmieniłem telefon na chińczyka z Androidem 10. I tu się zaczęło. Google Pay - podpiąłem dwie karty - Visa prywatna i Mastercard firmowa i oczywiście Masctercard nie działa. Pierwsza transakcja poprzez Google Pay na 118 zł i potrzeba potwierdzenia PIN-en (straszna lipa). Płaciłem wczoraj (w niedzielę 28 czerwca) a dziś w historii transakcji widnieje info o pobraniu 5 zł za przelew expresowy? O co kaman? Wyłączyłem Google Pay - włączyłem w aplikacji ING płatności telefonem - tez powyżej 100 trzeba podawać PIN i oczywiście Mastercard formowej nie mogę aktywować.
Którą płatność polecacie Google czy bezpośrednie płatności telefonem ING? I czy kiedyś może być tak jak w Apple Pay, że transakcje będą autoryzowane odciskiem palca? I co oczywiście z moją firmową kartą Mastercard?
Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
Kosi_Mazaki
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
5
0
30-11-2018
Wiadomość 1 z 2 (245 wyświetleń)
Highlighted

Re: Apple Pay / Google Pay / płatność telefonem

Jeżeli chodzi o płatności kartą w telefonie przez Google Pay lub Mastercard w telefonie, to dla płatności powyżej 100 zł wymagamy kodu PIN. Tak samo jak jak ma to miejsce w przypadku klasycznej karty płatniczej.

Co do autoryzacji płatności na Androidzie, to nie jest wykluczone, że w przyszłości taka autoryzacja będzie zbliżona do tej, która funkcjonuje w Apple Pay. Pytałeś również o kartę firmową w Google Pay. Obecnie do Google Pay nie dodasz karty firmowej, ale możesz korzystać z tej, której używasz do swojego konta osobistego. 

Pisałeś również o prowizji za przelew ekspresowy w wysokości 5 zł. Taką prowizję pobieramy standardowo za przelewy Express Elixir. Napisz do nas, proszę, w swojej bankowości internetowej (wiadomość/czat) lub zadzwoń do nas 32 357 00 69. Nasi specjaliści sprawdzą dla Ciebie, który przelew wysłałeś jako ekspresowy. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
537
162
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (167 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Wpisanie hipoteki w księdze wieczystej nieruchomości

Dzień dobry,

niedługo mija 180 dni na wpisanie hipoteki do księgi wieczystej. Nieruchomość w Gdańsku, gdzie sądy i tak nigdy nie wyrabiały się w tym terminie, ale dodatkowo po drodze uderzył koronawiru

...

08-07-2020
Re: Prośba o pilne rozpatrzenie reklamacji 022972/062020

klaymen47 Czy otrzymałeś jakieś informacje w swojej sprawie? 

08-07-2020
Problem z uruchomieniem kredytu

Witam,
W maju 2020 złożyłam wniosek o kredyt 450 tys na zakup mieszkania za 750 tys zł (wkład własny 300 tys). Dostałam pozytywną informację zwrotną o zdolności kredytowej. Dostarczyłam do banku operat...

08-07-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy