29-06-2020 18:36
Witam wszystkich i proszę o podpowiedź.
Długo czekałem na wprowadzenie w ING płatności Apple Pay - doczekałem się, aplikacja działa rewelacyjnie. Podpięte 2 karty - Visa prywatna, Mastercard firmowa, super przełączanie pomiędzy kartami, niezależnie od kwoty nie trzeba było podawać pinu, odcisk palca w zupełności wystarczał. Obecnie zmieniłem telefon na chińczyka z Androidem 10. I tu się zaczęło. Google Pay - podpiąłem dwie karty - Visa prywatna i Mastercard firmowa i oczywiście Masctercard nie działa. Pierwsza transakcja poprzez Google Pay na 118 zł i potrzeba potwierdzenia PIN-en (straszna lipa). Płaciłem wczoraj (w niedzielę 28 czerwca) a dziś w historii transakcji widnieje info o pobraniu 5 zł za przelew expresowy? O co kaman? Wyłączyłem Google Pay - włączyłem w aplikacji ING płatności telefonem - tez powyżej 100 trzeba podawać PIN i oczywiście Mastercard formowej nie mogę aktywować.
Którą płatność polecacie Google czy bezpośrednie płatności telefonem ING? I czy kiedyś może być tak jak w Apple Pay, że transakcje będą autoryzowane odciskiem palca? I co oczywiście z moją firmową kartą Mastercard?
Pozdrawiam
30-06-2020 19:08
Jeżeli chodzi o płatności kartą w telefonie przez Google Pay lub Mastercard w telefonie, to dla płatności powyżej 100 zł wymagamy kodu PIN. Tak samo jak jak ma to miejsce w przypadku klasycznej karty płatniczej.
Co do autoryzacji płatności na Androidzie, to nie jest wykluczone, że w przyszłości taka autoryzacja będzie zbliżona do tej, która funkcjonuje w Apple Pay. Pytałeś również o kartę firmową w Google Pay. Obecnie do Google Pay nie dodasz karty firmowej, ale możesz korzystać z tej, której używasz do swojego konta osobistego.
Pisałeś również o prowizji za przelew ekspresowy w wysokości 5 zł. Taką prowizję pobieramy standardowo za przelewy Express Elixir. Napisz do nas, proszę, w swojej bankowości internetowej (wiadomość/czat) lub zadzwoń do nas 32 357 00 69. Nasi specjaliści sprawdzą dla Ciebie, który przelew wysłałeś jako ekspresowy.
10-07-2020 14:33
11-07-2020 14:14
Destro - telefon i system oraz forma płatności ma tutaj znaczenie. W Apple Pay nawet transakcje powyżej 100 zł można wykonać bez podawania kodu PIN. W tym systemie są one potwierdzane danymi biometrycznymi, które nie wymagają dodatkowo kodu PIN do karty.
No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.
24-12-2024Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn
... 24-12-2024