Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Apple Pay / Google Pay / płatność telefonem

Witam wszystkich i proszę o podpowiedź.
Długo czekałem na wprowadzenie w ING płatności Apple Pay - doczekałem się, aplikacja działa rewelacyjnie. Podpięte 2 karty - Visa prywatna, Mastercard firmowa, super przełączanie pomiędzy kartami, niezależnie od kwoty nie trzeba było podawać pinu, odcisk palca w zupełności wystarczał. Obecnie zmieniłem telefon na chińczyka z Androidem 10. I tu się zaczęło. Google Pay - podpiąłem dwie karty - Visa prywatna i Mastercard firmowa i oczywiście Masctercard nie działa. Pierwsza transakcja poprzez Google Pay na 118 zł i potrzeba potwierdzenia PIN-en (straszna lipa). Płaciłem wczoraj (w niedzielę 28 czerwca) a dziś w historii transakcji widnieje info o pobraniu 5 zł za przelew expresowy? O co kaman? Wyłączyłem Google Pay - włączyłem w aplikacji ING płatności telefonem - tez powyżej 100 trzeba podawać PIN i oczywiście Mastercard formowej nie mogę aktywować.
Którą płatność polecacie Google czy bezpośrednie płatności telefonem ING? I czy kiedyś może być tak jak w Apple Pay, że transakcje będą autoryzowane odciskiem palca? I co oczywiście z moją firmową kartą Mastercard?
Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
Kosi_Mazaki
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
30-11-2018
Wiadomość 1 z 4 (5 969 wyświetleń)

Re: Apple Pay / Google Pay / płatność telefonem

Jeżeli chodzi o płatności kartą w telefonie przez Google Pay lub Mastercard w telefonie, to dla płatności powyżej 100 zł wymagamy kodu PIN. Tak samo jak jak ma to miejsce w przypadku klasycznej karty płatniczej.

Co do autoryzacji płatności na Androidzie, to nie jest wykluczone, że w przyszłości taka autoryzacja będzie zbliżona do tej, która funkcjonuje w Apple Pay. Pytałeś również o kartę firmową w Google Pay. Obecnie do Google Pay nie dodasz karty firmowej, ale możesz korzystać z tej, której używasz do swojego konta osobistego. 

Pisałeś również o prowizji za przelew ekspresowy w wysokości 5 zł. Taką prowizję pobieramy standardowo za przelewy Express Elixir. Napisz do nas, proszę, w swojej bankowości internetowej (wiadomość/czat) lub zadzwoń do nas 32 357 00 69. Nasi specjaliści sprawdzą dla Ciebie, który przelew wysłałeś jako ekspresowy. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 2 z 4 (5 891 wyświetleń)

Re.: Apple Pay / Google Pay / płatność telefonem

Po pierwsze za wszystkie transakcje powyzej 100zl potrzebny jest pin, tutaj nie ma znaczenia telefon/system/whatever.
Do Google Pay nie podlaczysz firmowej karty wiec pozostaje uzywanie aplikacji ING. Sam uzywam takiej konfiguracji ze poprzez Gpay mam karty prywatne podpiete a poprzez ING firmowa i w prosty sposob po stronie Androida zmieniam domyslna aplikacje platnicza w razie potrzeby.
Odpowiedz
0 Lajków
Destro
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
10-07-2020
Wiadomość 3 z 4 (5 699 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay / Google Pay / płatność telefonem

Destro - telefon i system oraz forma płatności ma tutaj znaczenie. W Apple Pay nawet transakcje powyżej 100 zł można wykonać bez podawania kodu PIN. W tym systemie są one potwierdzane danymi biometrycznymi, które nie wymagają dodatkowo kodu PIN do karty.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 4 z 4 (5 662 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, jednak w tym miejscu nie mamy podglądu do danych w systemie i danych naszych klientów.
Przykro mi, że syn ma kłopot z kontem. Jeśli było zapisane zgłoszenie w tej spr...

22-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy