29-06-2020 18:36
Witam wszystkich i proszę o podpowiedź.
Długo czekałem na wprowadzenie w ING płatności Apple Pay - doczekałem się, aplikacja działa rewelacyjnie. Podpięte 2 karty - Visa prywatna, Mastercard firmowa, super przełączanie pomiędzy kartami, niezależnie od kwoty nie trzeba było podawać pinu, odcisk palca w zupełności wystarczał. Obecnie zmieniłem telefon na chińczyka z Androidem 10. I tu się zaczęło. Google Pay - podpiąłem dwie karty - Visa prywatna i Mastercard firmowa i oczywiście Masctercard nie działa. Pierwsza transakcja poprzez Google Pay na 118 zł i potrzeba potwierdzenia PIN-en (straszna lipa). Płaciłem wczoraj (w niedzielę 28 czerwca) a dziś w historii transakcji widnieje info o pobraniu 5 zł za przelew expresowy? O co kaman? Wyłączyłem Google Pay - włączyłem w aplikacji ING płatności telefonem - tez powyżej 100 trzeba podawać PIN i oczywiście Mastercard formowej nie mogę aktywować.
Którą płatność polecacie Google czy bezpośrednie płatności telefonem ING? I czy kiedyś może być tak jak w Apple Pay, że transakcje będą autoryzowane odciskiem palca? I co oczywiście z moją firmową kartą Mastercard?
Pozdrawiam
30-06-2020 19:08
Jeżeli chodzi o płatności kartą w telefonie przez Google Pay lub Mastercard w telefonie, to dla płatności powyżej 100 zł wymagamy kodu PIN. Tak samo jak jak ma to miejsce w przypadku klasycznej karty płatniczej.
Co do autoryzacji płatności na Androidzie, to nie jest wykluczone, że w przyszłości taka autoryzacja będzie zbliżona do tej, która funkcjonuje w Apple Pay. Pytałeś również o kartę firmową w Google Pay. Obecnie do Google Pay nie dodasz karty firmowej, ale możesz korzystać z tej, której używasz do swojego konta osobistego.
Pisałeś również o prowizji za przelew ekspresowy w wysokości 5 zł. Taką prowizję pobieramy standardowo za przelewy Express Elixir. Napisz do nas, proszę, w swojej bankowości internetowej (wiadomość/czat) lub zadzwoń do nas 32 357 00 69. Nasi specjaliści sprawdzą dla Ciebie, który przelew wysłałeś jako ekspresowy.
10-07-2020 14:33
11-07-2020 14:14
Destro - telefon i system oraz forma płatności ma tutaj znaczenie. W Apple Pay nawet transakcje powyżej 100 zł można wykonać bez podawania kodu PIN. W tym systemie są one potwierdzane danymi biometrycznymi, które nie wymagają dodatkowo kodu PIN do karty.
Wniosek w banku od 14.10.2025.
Ogólnie proces przebiegał dokładnie tak jak przewidywane to było na stronie:
https://www.ing.pl/partner/indywidualni/hipoteka/proces-kredytowy
Do czasu kiedy po zmianie s
... 18-11-2025W tym temacie proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej. Specjaliści firmowi dostępni są w dni robocze w godzinach: 8:00-18:00. Sprawdzimy informacje o Twojej karcie, a jeśli bę
... 18-11-2025Akurat atakowanie menedżerów haseł jest kompletnie nie na miejscu, ba inne banki zalecają ich stosowanie, taki tam "mało znany bank" PKO BP - cytat z ich strony "Dlaczego warto korzystać z menedżera h
... 18-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |