Odpowiedz

Re.: Nie udało się pobrać danych WRP0000

Mam ten sam problem. Android 5.1.1
Nic nie działa, non stop kreci sie kolko. A po 5 minutach w/w błąd. Rozważam zmiane banku, bo ile można.
Odpowiedz
0 Lajków
aolenka
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
30-04-2020
Wiadomość 11 z 24 (7 693 wyświetleń)

Re: Nie udało się pobrać danych WRP0000

Instalatora w Sklepie Play przez mojego smartfona nie widzę.

Przez komputer widzę, odpalam i co czytam?

"Ten element jest niezgodny z twoim urządzeniem".

 

Albo jeszcze za wcześnie, albo lipa.

Odpowiedz
0 Lajków
o_o
o_o
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
10-04-2020
Wiadomość 12 z 24 (7 666 wyświetleń)

Re: Re.: Nie udało się pobrać danych WRP0000

Jeszcze nie usunęliśmy tej usterki - nadal nad nią pracujemy.
Przepraszamy, że to tak długo trwa. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1121
224
07-06-2017
Wiadomość 13 z 24 (7 654 wyświetleń)

Re: Re.: Nie udało się pobrać danych WRP0000

Wy pracujcie, a ja skacze na marshmallow'a Emotikon: Szczęśliwy 

Odpowiedz
0 Lajków
djzloty
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
03-05-2020
Wiadomość 14 z 24 (7 630 wyświetleń)

Re.: Nie udało się pobrać danych WRP0000

Kiedy ten problem zostanie w końcu naprawiony? To absurd żeby aplikacją ciągle się psuła na jednej wersji androida.
Odpowiedz
0 Lajków
althazaar
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
21-02-2020
Wiadomość 15 z 24 (7 531 wyświetleń)

Re: Re.: Nie udało się pobrać danych WRP0000

Pracujemy nad rozwiązaniem. Przyczyną tego błędu „WPR” jest długi czas ładowania danych. 
W tej sytuacji poczekaj proszę dłużej na załadowanie danych (wtedy aplikacja się uruchamia). 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
554
124
04-09-2015
Wiadomość 16 z 24 (7 508 wyświetleń)

Re: Re.: Nie udało się pobrać danych WRP0000

Nadal nie działa. Oczekuję około 5 minut i wyrzuca błąd WRP0000.

Odpowiedz
0 Lajków
althazaar
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
21-02-2020
Wiadomość 17 z 24 (7 452 wyświetleń)

Re: Nie udało się pobrać danych WRP0000

Nie tylko "dzisiejsza aktualizacja" (30.04) ale i obecnie (po 2 tygodniach) - nic się nie zmieniło.

Nie wiem po co to "lanie wody" skoro wiecie, że trzeba poprawić instalator by obsługiwał urządzenia z Androidem 5.

Jak już pisałem parę tygodni temu tak i dziś, gdy odpalam instalator z lapka to jest info, że będzie działać od Androida 6.

Przecież w sklepie Play nawet niewidoczny jest instalator ze smartfona z Androidem 5 - chyba, że turecki, ale dziękuję!

o_o
o_o
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
10-04-2020
Wiadomość 18 z 24 (7 436 wyświetleń)

Re: Nie udało się pobrać danych WRP0000

Witam,
chciałam się dowiedzieć czy w ogóle są prowadzone jakieś prace w kierunku uruchomienia aplikacji dla każdego klienta? Mija już kolejny miesiąc kiedy nie mogę się zalogować do aplikacji na telefonie i przyznam że już poważnie zaczyna mnie to frustrować !!!! Zewsząd atakują mnie reklamy ING mówiące o tym jakie to bank możliwości stwarza  ażeby klienci mogli być mobilni, może watro nadmienić że tylko dla wybranych posiadających taki a nie inny system na telefonie. Chciałabym usłyszeć jednoznaczną odpowiedź. Czy zamierzają Państwo tak uaktualnić aplikację żeby każdy klient mógł z niej korzystać, czy już zarzucili Państwo ten temat?

 

Odpowiedz
0 Lajków
agnes1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
0
11-02-2020
Wiadomość 19 z 24 (7 301 wyświetleń)

Re: Nie udało się pobrać danych WRP0000

@agnes1 wgraliśmy poprawkę pozwalającą na instalację i aktualizację aplikacji. W sytuacji dłuższego pobierania danych pokazuje się loader (procentowy wskaźnik ładowania danych). Proszę usuń poprzednie wersje aplikacji i pobierz ją ponownie. Instalację rozpocznij od ponownego uruchomienia telefonu po usunięciu starej wersji aplikacji.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 20 z 24 (7 255 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Limit wejść Priority Pass (jak rozliczany okres roczny)

Dzień dobry,
wejście do saloniku dla użytkownika Platynowej karty kredytowej Mastercard (4 bezpłatne, każde kolejne wejście 32 USD) oraz osób towarzyszących (2 bezpłatne, każde kolejne wejście 32 USD z

...

23-03-2025
Re.: Usluga platnosci za parkowanie w Gdyni nie działa

Dzień dobry,
w tej chwili nie wyszukasz i nie opłacisz parkingów w Gdyni. Jeśli chcesz parkować w tym mieście, skorzystaj z tradycyjnego parkomatu. W pozostałych miastach nasza usługa działa prawidłowo

...

23-03-2025
Re.: Xiaomi pay kiedy w końcu?

Mnie też odrzuca transakcje w Google Pay. Ten bank to porażka ostatnio. Ciągle jakieś kłopoty

23-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy