Odpowiedz

Re: Nie udało się pobrać danych WRP0000

Niestety nie działa. Kilka razy instalowałam od nowa. Poza wspomnianymi przez Pana krokami czyściłam jeszcze pamięć podręczną Playa. Nic nie pomaga. 

Odpowiedz
0 Lajków
agnes1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
0
11-02-2020
Wiadomość 21 z 24 (5 330 wyświetleń)

Re: Nie udało się pobrać danych WRP0000

Nadal nie działa. Farsa trwa.

 

Jeżeli nie jesteście Państwo w stanie naprawić swojej aplikacji to przestańcie wprowadzać ludzi w błąd i usuńcie w sklepie google play informację o kompatybilności z urządzeniami z androidem 5.x - bo takowej jak widać - NIE MA.

Odpowiedz
0 Lajków
althazaar
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
21-02-2020
Wiadomość 22 z 24 (5 222 wyświetleń)

Re: Nie udało się pobrać danych WRP0000

Nadal pracujemy nad tym kłopotem. Przepraszamy Was, że tyle to trwa 😥

Na ten moment możemy jedynie zaproponować korzystanie z Mojego ING w przeglądarce internetowej telefonu.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 23 z 24 (5 133 wyświetleń)

Re: Nie udało się pobrać danych WRP0000

Ponieważ mój smartfon obecnie WIDZI (do tej pory nawet nie było to możliwe) instalator w sklepie, pomyślałem że spróbuję postąpić wg powyższej rady. Odinstalowałem mING, zrestartowałem system, zainstalowałem. Efekt jest dokładnie taki, jak do tej pory (mogę jedynie wykonać szybki przelew za pomocą skrótów). Aha, nie pomogło także czyszczenie pamięci.

Jakiś postęp zrobiliście, ale b. mały.

A czas leci - już 3 miesiące walczycie i lipa.   :-(

Odpowiedz
0 Lajków
o_o
o_o
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
10-04-2020
Wiadomość 24 z 24 (5 082 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Brak informacji co poszło nie tak, choć jest opis w response

Dziękujemy za przesłaną opinię w tej sprawie 

13-04-2024
Usługa Visa Mobile została zamknięta...

Witam.

Mam problem, dostałem powiadomienia

"Zamknęliśmy Twoją kartę i nie możesz już nią płacić. Nową kartę możesz zamówić w aplikacji."

i drugie powiadomienie

"Usługa Visa Mobile została zamknięta. Nie m

...

13-04-2024
Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję


@karolina123:

Dzień dobry,

Czy ma już Pani decyzję?

Ja złożyłam wniosek 6.03, od 8.03 jest w analizie. Nie proszono mnie o dodatkowe dokumenty, miałam operat zewnętrzny, 19.03 ING sprawdzał mnie w BIK i

...

13-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy