02-06-2020 08:48
Niestety nie działa. Kilka razy instalowałam od nowa. Poza wspomnianymi przez Pana krokami czyściłam jeszcze pamięć podręczną Playa. Nic nie pomaga.
21-06-2020 14:34
Nadal nie działa. Farsa trwa.
Jeżeli nie jesteście Państwo w stanie naprawić swojej aplikacji to przestańcie wprowadzać ludzi w błąd i usuńcie w sklepie google play informację o kompatybilności z urządzeniami z androidem 5.x - bo takowej jak widać - NIE MA.
03-07-2020 13:52
Nadal pracujemy nad tym kłopotem. Przepraszamy Was, że tyle to trwa 😥
Na ten moment możemy jedynie zaproponować korzystanie z Mojego ING w przeglądarce internetowej telefonu.
09-07-2020 19:25
Ponieważ mój smartfon obecnie WIDZI (do tej pory nawet nie było to możliwe) instalator w sklepie, pomyślałem że spróbuję postąpić wg powyższej rady. Odinstalowałem mING, zrestartowałem system, zainstalowałem. Efekt jest dokładnie taki, jak do tej pory (mogę jedynie wykonać szybki przelew za pomocą skrótów). Aha, nie pomogło także czyszczenie pamięci.
Jakiś postęp zrobiliście, ale b. mały.
A czas leci - już 3 miesiące walczycie i lipa. :-(
Dzień dobry. Jestem przed podpisaniem umowy kredytowej, ale muszę założyć konto w banku ING. O udzielenie kredytu wnioskowałam z Małżonkiem. Jakie konto powinniśmy założyć? Wspólne czy osobiste z pełn
... 25-03-2025Ja korzystam z aplikacji regularnie (dziś również), a i tak przy kolejnej próbie logowania aplikacja mi wyrzuciła komunikat, że muszę aktywować konto. Czy to normalne?
24-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |