Odpowiedz

Nie udało się pobrać danych WRP0000

Witam

Od kilku dni nie mogę się zalogować za pomocą aplikacji mobilnej. Po wpisaniu kodu pin, pojawia się znane "kółeczko", które po jakieś minucie wyrzuca kod błędu "Nie udało się pobrać danych WRP0000". Wersja aplikacji 3.3.2. Próbowałem przeinstalować, wyczyścić dane ale to nic nie pomogło.

Jakiś pomysły?

Odpowiedz
0 Lajków
opeth666
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
09-04-2020
Wiadomość 1 z 24 (19 066 wyświetleń)

Re.: Nie udało się pobrać danych WRP0000

Witam,
niestety mam ten sam problem. Wersja mojego systemu to 5.0.1. To już kolejny problem uniemożliwiający pełne korzystanie z aplikacji w ostatnim czasie.  

Odpowiedz
0 Lajków
agnes1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
0
11-02-2020
Wiadomość 2 z 24 (19 015 wyświetleń)

Re.: Nie udało się pobrać danych WRP0000

to samo u mnie wersja androinda 5.1.1

Odpowiedz
0 Lajków
Bartosz2
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
10-04-2020
Wiadomość 3 z 24 (18 985 wyświetleń)

Re.: Nie udało się pobrać danych WRP0000

Mam to samo od ponad tygodnia. Mogę zrobić "szybki przelew" - cełe szczęście, ale co z opłatami na rachunek?, co z Historią i.t.p. ?

Mam system Android 5.1

Odpowiedz
0 Lajków
o_o
o_o
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
10-04-2020
Wiadomość 4 z 24 (18 978 wyświetleń)

Re: Nie udało się pobrać danych WRP0000

[ Edytowane ]

Znamy ten błąd na telefonach z systemem Android 5.0 i 5.1. Pracujemy nad jego usunięciem. 
Przepraszamy za utrudnienia. 

Edit:
Zauważyliśmy ze czasami pomaga zainstalowanie ponowne aplikacji, ale korzystając z WIFI ( nie danych sieci komórkowej).



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1078
216
07-06-2017
Wiadomość 5 z 24 (18 954 wyświetleń)

Re: Nie udało się pobrać danych WRP0000

Z tego co zostało czynne, to oprócz "szybkiego przelewu" można jeszcze edytować skróty.
Niestety aktualizacja aplikacji przez Sklep Play nie jest możliwa. Ze smartfona w ogóle nie widać instalatora "Moje ING mobile". Przez laptopa widać, ale przy próbie zainstalowania na mój smartfon jest komunikat o niezgodności z urządzeniem.
I tu jest, zdaje się, cały problem (Android 5.1). Znów muszę kupić nowszy telefon?

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
o_o
o_o
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
10-04-2020
Wiadomość 6 z 24 (18 837 wyświetleń)

Re: Nie udało się pobrać danych WRP0000

@o_o tak jak pisaliśmy w poprzednim poście - pracujemy nad rozwiązaniem problemu. Proszę o jeszcze chwilę cierpliwości Emotikon: Szczęśliwy

Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 7 z 24 (18 763 wyświetleń)

Re: Nie udało się pobrać danych WRP0000

Ja też mam taki sam problem. Nie pomogło przeinstalowanie itd....

telefon LG d-405 android 5.0.1

Odpowiedz
0 Lajków
calc0
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
14-04-2020
Wiadomość 8 z 24 (18 716 wyświetleń)

Re: Nie udało się pobrać danych WRP0000

I nie pomoże, dopóki nie będzie poprawiony instalator. Przy próbie ponownego zainstalowania jest komunikat o niezgodności programu z urządzeniem - nie pomogą sztuczki z Wi-Fi czy inne.

Trzeba zaczekać na poprawki w instalce.

Tylko jak długo?

 

Odpowiedz
0 Lajków
o_o
o_o
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
10-04-2020
Wiadomość 9 z 24 (18 437 wyświetleń)

Re: Nie udało się pobrać danych WRP0000

@o_o proszę sprawdź dzisiejszą aktualizację aplikacji i daj nam znać Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 10 z 24 (18 209 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Decyzja w procesie NWH

Cześć, mój doradca również złożył mój wniosek przez NWH. Czy długo ostatecznie czekałaś na decyzję ostateczną?. Mój kompletny wniosek złożyliśmy 22.07 i zastanawiam się ile czasu od tego może być pode...

26-07-2024
Re.: Problem z płatnościami zbliżeniowymi

Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe ...

26-07-2024
Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Napisz proszę do nas ponownie na czacie. Sprawdzimy wówczas dla Ciebie informacje. Tu nie jesteśmy w stanie pomóc.

26-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy