Odpowiedz

Nie udało się pobrać danych WRP0000

Witam

Od kilku dni nie mogę się zalogować za pomocą aplikacji mobilnej. Po wpisaniu kodu pin, pojawia się znane "kółeczko", które po jakieś minucie wyrzuca kod błędu "Nie udało się pobrać danych WRP0000". Wersja aplikacji 3.3.2. Próbowałem przeinstalować, wyczyścić dane ale to nic nie pomogło.

Jakiś pomysły?

Odpowiedz
0 Lajków
opeth666
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
09-04-2020
Wiadomość 1 z 24 (28 445 wyświetleń)

Re.: Nie udało się pobrać danych WRP0000

Witam,
niestety mam ten sam problem. Wersja mojego systemu to 5.0.1. To już kolejny problem uniemożliwiający pełne korzystanie z aplikacji w ostatnim czasie.  

Odpowiedz
0 Lajków
agnes1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
0
11-02-2020
Wiadomość 2 z 24 (28 394 wyświetleń)

Re.: Nie udało się pobrać danych WRP0000

to samo u mnie wersja androinda 5.1.1

Odpowiedz
0 Lajków
Bartosz2
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
10-04-2020
Wiadomość 3 z 24 (28 364 wyświetleń)

Re.: Nie udało się pobrać danych WRP0000

Mam to samo od ponad tygodnia. Mogę zrobić "szybki przelew" - cełe szczęście, ale co z opłatami na rachunek?, co z Historią i.t.p. ?

Mam system Android 5.1

Odpowiedz
0 Lajków
o_o
o_o
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
10-04-2020
Wiadomość 4 z 24 (28 357 wyświetleń)

Re: Nie udało się pobrać danych WRP0000

[ Edytowane ]

Znamy ten błąd na telefonach z systemem Android 5.0 i 5.1. Pracujemy nad jego usunięciem. 
Przepraszamy za utrudnienia. 

Edit:
Zauważyliśmy ze czasami pomaga zainstalowanie ponowne aplikacji, ale korzystając z WIFI ( nie danych sieci komórkowej).



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 5 z 24 (28 333 wyświetleń)

Re: Nie udało się pobrać danych WRP0000

Z tego co zostało czynne, to oprócz "szybkiego przelewu" można jeszcze edytować skróty.
Niestety aktualizacja aplikacji przez Sklep Play nie jest możliwa. Ze smartfona w ogóle nie widać instalatora "Moje ING mobile". Przez laptopa widać, ale przy próbie zainstalowania na mój smartfon jest komunikat o niezgodności z urządzeniem.
I tu jest, zdaje się, cały problem (Android 5.1). Znów muszę kupić nowszy telefon?

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
o_o
o_o
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
10-04-2020
Wiadomość 6 z 24 (28 216 wyświetleń)

Re: Nie udało się pobrać danych WRP0000

@o_o tak jak pisaliśmy w poprzednim poście - pracujemy nad rozwiązaniem problemu. Proszę o jeszcze chwilę cierpliwości Emotikon: Szczęśliwy

Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 7 z 24 (28 142 wyświetleń)

Re: Nie udało się pobrać danych WRP0000

Ja też mam taki sam problem. Nie pomogło przeinstalowanie itd....

telefon LG d-405 android 5.0.1

Odpowiedz
0 Lajków
calc0
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
14-04-2020
Wiadomość 8 z 24 (28 095 wyświetleń)

Re: Nie udało się pobrać danych WRP0000

I nie pomoże, dopóki nie będzie poprawiony instalator. Przy próbie ponownego zainstalowania jest komunikat o niezgodności programu z urządzeniem - nie pomogą sztuczki z Wi-Fi czy inne.

Trzeba zaczekać na poprawki w instalce.

Tylko jak długo?

 

Odpowiedz
0 Lajków
o_o
o_o
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
10-04-2020
Wiadomość 9 z 24 (27 816 wyświetleń)

Re: Nie udało się pobrać danych WRP0000

@o_o proszę sprawdź dzisiejszą aktualizację aplikacji i daj nam znać Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 10 z 24 (27 588 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy