09-04-2020 11:29
Witam
Od kilku dni nie mogę się zalogować za pomocą aplikacji mobilnej. Po wpisaniu kodu pin, pojawia się znane "kółeczko", które po jakieś minucie wyrzuca kod błędu "Nie udało się pobrać danych WRP0000". Wersja aplikacji 3.3.2. Próbowałem przeinstalować, wyczyścić dane ale to nic nie pomogło.
Jakiś pomysły?
09-04-2020 21:48
Witam,
niestety mam ten sam problem. Wersja mojego systemu to 5.0.1. To już kolejny problem uniemożliwiający pełne korzystanie z aplikacji w ostatnim czasie.
10-04-2020 11:18
to samo u mnie wersja androinda 5.1.1
10-04-2020 12:16
Mam to samo od ponad tygodnia. Mogę zrobić "szybki przelew" - cełe szczęście, ale co z opłatami na rachunek?, co z Historią i.t.p. ?
Mam system Android 5.1
10-04-2020 13:34 | Edytowano: 10-04-2020 15:47
Znamy ten błąd na telefonach z systemem Android 5.0 i 5.1. Pracujemy nad jego usunięciem.
Przepraszamy za utrudnienia.
Edit:
Zauważyliśmy ze czasami pomaga zainstalowanie ponowne aplikacji, ale korzystając z WIFI ( nie danych sieci komórkowej).
12-04-2020 17:03
Z tego co zostało czynne, to oprócz "szybkiego przelewu" można jeszcze edytować skróty.
Niestety aktualizacja aplikacji przez Sklep Play nie jest możliwa. Ze smartfona w ogóle nie widać instalatora "Moje ING mobile". Przez laptopa widać, ale przy próbie zainstalowania na mój smartfon jest komunikat o niezgodności z urządzeniem.
I tu jest, zdaje się, cały problem (Android 5.1). Znów muszę kupić nowszy telefon?
13-04-2020 17:10
@o_o tak jak pisaliśmy w poprzednim poście - pracujemy nad rozwiązaniem problemu. Proszę o jeszcze chwilę cierpliwości
14-04-2020 11:51
Ja też mam taki sam problem. Nie pomogło przeinstalowanie itd....
telefon LG d-405 android 5.0.1
26-04-2020 10:45
I nie pomoże, dopóki nie będzie poprawiony instalator. Przy próbie ponownego zainstalowania jest komunikat o niezgodności programu z urządzeniem - nie pomogą sztuczki z Wi-Fi czy inne.
Trzeba zaczekać na poprawki w instalce.
Tylko jak długo?
30-04-2020 15:20
@o_o proszę sprawdź dzisiejszą aktualizację aplikacji i daj nam znać
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024