03-06-2023 15:23 | Edytowano: 03-06-2023 15:34
Wczoraj jeszcze apka działała prawidłowo. Po otwarciu pokazywała się strona startowa z dużym logiem blika do wygenerowania.
Dzisiaj od razu wymusza logowanie przy pomocy odcisku palca.
Wersja 4.8.1 i nowa 4.10.2 to samo. Telefon restartowany i dalej to samo.
Edycja
Po chwili problem się sam naprawił. Pewnie coś po stronie banku.
04-06-2023 14:21
Cieszę się, że możesz już się zalogować do aplikacji. Jak będziesz miał pytania, zapraszam do kontaktu
19-09-2023 13:23
Mam od wczoraj ten sam problem. Dla wersji 4.12. Niestety problem nie rozwiązał się sam
19-09-2023 13:26
Spróbuj zainstalować aplikację od nowa i napisz czy to pomogło.
czy tak samo mogę zamknąć IKE, wysyłając podpisany plik pdf poprzez bankowość elektroniczna?
26-12-2024Cześć,
Ile można mieć kont oko bonus dla pojedynczego użytkownika?
Ile można mieć kont oko bonus dla konta małżeńskiego?
26-12-2024