03-06-2023 15:23 | Edytowano: 03-06-2023 15:34
Wczoraj jeszcze apka działała prawidłowo. Po otwarciu pokazywała się strona startowa z dużym logiem blika do wygenerowania.
Dzisiaj od razu wymusza logowanie przy pomocy odcisku palca.
Wersja 4.8.1 i nowa 4.10.2 to samo. Telefon restartowany i dalej to samo.
Edycja
Po chwili problem się sam naprawił. Pewnie coś po stronie banku.
04-06-2023 14:21
Cieszę się, że możesz już się zalogować do aplikacji. Jak będziesz miał pytania, zapraszam do kontaktu ![]()
19-09-2023 13:23
Mam od wczoraj ten sam problem. Dla wersji 4.12. Niestety problem nie rozwiązał się sam
19-09-2023 13:26
Spróbuj zainstalować aplikację od nowa i napisz czy to pomogło.
Tutaj nie mamy dostępu do systemu bankowego, aby sprawdzić Twój wniosek. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING.
15-11-2025Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING. Specjaliści, którzy zajmują się modułem Makler pracują w dni robocze między 8:00 a 18:00.
15-11-2025Cześć,
mam kredyt hipoteczny w ING na oprocentowaniu stałym. Aktualnie jestem w okresie budowlanym, który trwa 24 miesiące – w tym czasie spłacam wyłącznie odsetki. Chciałbym wydłużyć ten okres o kolej
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |