Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Ta aplikacja nie jest już zgodna z twoim urządzeniem

Witam,

aplikacja mobilna wymaga ode mnie aktualizacji, ale niestety nie mogę tego zrobić ponieważ wyskakuje mi poniższy komunikat

ta aplikacja nie jest już zgodna z twoim urządzeniem skontaktuj się z deweloperem

mój android 7.0

Proszę o informacje co powinnam zrobić

 

Odpowiedz
0 Lajków
madzia1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
04-10-2023
Wiadomość 1 z 2 (2 434 wyświetleń)

Re.: Ta aplikacja nie jest już zgodna z twoim urządzeniem

Niestety, ale zmienić telefon.
Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
144
45
02-12-2022
Wiadomość 2 z 2 (2 394 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Proszę jeszcze o interwencję . Ponieważ pieniądze liczy solid . Pracownik banku nie może wejść do pokoju . Dużo jest informacji że nie raz nie dwa bank twierdzi że nie było nadwyżki . To jest logiczne...

06-10-2024
Re: Dodanie karty debetowej do drugiego telefonu

Borykam się z podobnym problemem i za nic nie mogę zrozumieć takiej decyzji.

Do tej pory mieliśmy razem z bliską mi osobą dodane nawzajem swoje karty w GPay, w telefonach, aby, w razie problemów, można

...

06-10-2024
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przepraszamy Cię za kłopoty z wpłatą i brak pieniędzy na koncie. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu.

06-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy