Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Ta aplikacja nie jest już zgodna z twoim urządzeniem

Witam,

aplikacja mobilna wymaga ode mnie aktualizacji, ale niestety nie mogę tego zrobić ponieważ wyskakuje mi poniższy komunikat

ta aplikacja nie jest już zgodna z twoim urządzeniem skontaktuj się z deweloperem

mój android 7.0

Proszę o informacje co powinnam zrobić

 

Odpowiedz
0 Lajków
madzia1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
04-10-2023
Wiadomość 1 z 2 (2 622 wyświetleń)

Re.: Ta aplikacja nie jest już zgodna z twoim urządzeniem

Niestety, ale zmienić telefon.
Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
155
45
02-12-2022
Wiadomość 2 z 2 (2 582 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Prowizja pośrednika hipotecznego

Tak, może. Natomiast oferta jest taka sama, bez względu na to jak klient składa wniosek (bank/pośrednik).
Prowizja bankowa dla pośrednika to nasz koszt, nie podnosi on kosztu kredytu Klienta.
Rezygnacj...

30-12-2024
Re.: Brak stanu kont po zalogowaniu się

Możesz odkryć widok stanu kont wchodząc w aplikacji w prawy górny róg. Wybierasz tam Ustawienia - Widok - Strona główna. 

30-12-2024
OKO dziecka

Dlaczego Bank oferuje takie produkty z możliwością wpłaty na konto dziecka 200000 zł z oprocentowaniem 7% przez 3 mies? A co dalej? Pułapka i zamrożone środki. Oprocentowanie 1,5% i brak możliwości wy

...

29-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy