Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Ta aplikacja nie jest już zgodna z twoim urządzeniem

Witam,

aplikacja mobilna wymaga ode mnie aktualizacji, ale niestety nie mogę tego zrobić ponieważ wyskakuje mi poniższy komunikat

ta aplikacja nie jest już zgodna z twoim urządzeniem skontaktuj się z deweloperem

mój android 7.0

Proszę o informacje co powinnam zrobić

 

Odpowiedz
0 Lajków
madzia1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
04-10-2023
Wiadomość 1 z 2 (2 859 wyświetleń)

Re.: Ta aplikacja nie jest już zgodna z twoim urządzeniem

Niestety, ale zmienić telefon.
Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
169
48
02-12-2022
Wiadomość 2 z 2 (2 819 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ogromny problem - jedna osoba w reprezentacji przy dwuosobowym schemacie akceptacji

Dzień dobry, czy udało się rozwiązać powyższy problem? I jeżeli tak to w jaki sposób, ponieważ mierze się dokładnie z tym samym problemem, jestem całkowicie zablokowany jeżeli chodzi o wysyłanie przel...

10-03-2025
Re.: Problem z zaciągnięciem kredytu gotówkowego

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Tutaj nie możemy sprawdzić Twojego wniosku i odnieść się do jego szczegółów. Jeśli złożyłeś reklamację w tej sprawie, to odpowie na nią analityk kredytowy -

...

10-03-2025
Składanie wniosków - wygaszanie oraz blokowanie ekranu

Cześć, 

 

Chciałbym poruszyć dziś temat usypiającego się ekranu podczas składania np. wniosku kredytowego. 

 

Podczas składania takowego wniosku, po zaledwie 10-15 sekundach ekran się przyciemnia, po czym

...

10-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy