Odpowiedz

Moje ING po otwarciu każe się logować

[ Edytowane ]

Wczoraj jeszcze apka działała prawidłowo. Po otwarciu pokazywała się strona startowa z dużym logiem blika do wygenerowania.

Dzisiaj od razu wymusza logowanie przy pomocy odcisku palca.

Wersja 4.8.1 i nowa 4.10.2 to samo. Telefon restartowany i dalej to samo.

 

Edycja

Po chwili problem się sam naprawił. Pewnie coś po stronie banku.

Blast6241
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
10
26-10-2022
Wiadomość 1 z 4 (5 609 wyświetleń)

Re: Moje ING po otwarciu każe się logować

Cieszę się, że możesz już się zalogować do aplikacji. Jak będziesz miał pytania, zapraszam do kontaktu Emotikon: Szczęśliwy

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
561
125
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (5 513 wyświetleń)

Re: Moje ING po otwarciu każe się logować

Mam od wczoraj ten sam problem. Dla wersji 4.12. Niestety problem nie rozwiązał się sam

Odpowiedz
0 Lajków
Dystyria
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
19-09-2023
Wiadomość 3 z 4 (4 360 wyświetleń)

Re: Moje ING po otwarciu każe się logować

Spróbuj zainstalować aplikację od nowa i napisz czy to pomogło. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Były moderator
Były moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (4 356 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: zapłata BLIKiem zbliżeniowym - problem

Tutaj nie mamy już dostępu do szczegółów Twojej płatności i odpowiedzi na zgłoszenie.
Jeśli chciałabyś dopytać w tej sprawie, napisz do nas na czacie w Moim ING.

 

09-11-2025
Re: Planet cash wplata blik

Emotikon: Smutny mam identyczny problem reklamacja Numer zgłoszenia: 107006/112025 odp dostałem
Odpowiedź wyślemy do 01.12.2025 a sytuacja z 09.11.2025
Prawie miesiąc czekać a wpłata gotówki miała być na aktualne rachu...

09-11-2025
Re: Wprowadzenie Samsung Pay

Dzień dobry jestem Państwa kiltem i powie ze jednak to prawda że ING nie sucha od ługiego czasu nie słucha klientów a powinien trochę posłuchać jak niechce stracić jeszcze klientów tych co ma i tak sa...

08-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy