03-06-2023 15:23 | Edytowano: 03-06-2023 15:34
Wczoraj jeszcze apka działała prawidłowo. Po otwarciu pokazywała się strona startowa z dużym logiem blika do wygenerowania.
Dzisiaj od razu wymusza logowanie przy pomocy odcisku palca.
Wersja 4.8.1 i nowa 4.10.2 to samo. Telefon restartowany i dalej to samo.
Edycja
Po chwili problem się sam naprawił. Pewnie coś po stronie banku.
04-06-2023 14:21
Cieszę się, że możesz już się zalogować do aplikacji. Jak będziesz miał pytania, zapraszam do kontaktu ![]()
19-09-2023 13:23
Mam od wczoraj ten sam problem. Dla wersji 4.12. Niestety problem nie rozwiązał się sam
19-09-2023 13:26
Spróbuj zainstalować aplikację od nowa i napisz czy to pomogło.
Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 11-12-2025Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |