Odpowiedz

Moje ING po otwarciu każe się logować

[ Edytowane ]

Wczoraj jeszcze apka działała prawidłowo. Po otwarciu pokazywała się strona startowa z dużym logiem blika do wygenerowania.

Dzisiaj od razu wymusza logowanie przy pomocy odcisku palca.

Wersja 4.8.1 i nowa 4.10.2 to samo. Telefon restartowany i dalej to samo.

 

Edycja

Po chwili problem się sam naprawił. Pewnie coś po stronie banku.

Blast6241
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
10
26-10-2022
Wiadomość 1 z 4 (4 940 wyświetleń)

Re: Moje ING po otwarciu każe się logować

Cieszę się, że możesz już się zalogować do aplikacji. Jak będziesz miał pytania, zapraszam do kontaktu Emotikon: Szczęśliwy

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
555
125
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (4 844 wyświetleń)

Re: Moje ING po otwarciu każe się logować

Mam od wczoraj ten sam problem. Dla wersji 4.12. Niestety problem nie rozwiązał się sam

Odpowiedz
0 Lajków
Dystyria
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
19-09-2023
Wiadomość 3 z 4 (3 691 wyświetleń)

Re: Moje ING po otwarciu każe się logować

Spróbuj zainstalować aplikację od nowa i napisz czy to pomogło. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (3 687 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kredyt hipoteczny na dom letniskowy

Na działce budowlanej stoi dom letniskowy. Dom powstał na działce ROD, jednak w latach 90tych prawo użytkowania zostało zmienione na prawo własności i dla działki została utworzona KW (nieczęsta sytua

...

12-05-2025
Re.: Aplikacja problem z założeniem konta

Przepraszamy za ten kłopot. Prosimy, spróbuj przeinstalować aplikację i uruchom telefon ponownie. Dodatkowo zaktualizuj przeglądarkę Google Chrome i Android WebView (w przypadku telefonu z systemem An

...

11-05-2025
Re.: Aplikacja nie wysyła powiadomień

Sprawdź, proszę, czy masz ustawione wszystkie potrzebne powiadomienia push. Możesz to zrobić w zakładce Ustawienia - Aplikacja mobilna - Powiadomienia na telefon. Jeśli, pomimo poprawnych ustawień, p...

10-05-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy