Odpowiedz

Moje ING po otwarciu każe się logować

[ Edytowane ]

Wczoraj jeszcze apka działała prawidłowo. Po otwarciu pokazywała się strona startowa z dużym logiem blika do wygenerowania.

Dzisiaj od razu wymusza logowanie przy pomocy odcisku palca.

Wersja 4.8.1 i nowa 4.10.2 to samo. Telefon restartowany i dalej to samo.

 

Edycja

Po chwili problem się sam naprawił. Pewnie coś po stronie banku.

Blast6241
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
10
26-10-2022
Wiadomość 1 z 4 (4 478 wyświetleń)

Re: Moje ING po otwarciu każe się logować

Cieszę się, że możesz już się zalogować do aplikacji. Jak będziesz miał pytania, zapraszam do kontaktu Emotikon: Szczęśliwy

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
549
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (4 382 wyświetleń)

Re: Moje ING po otwarciu każe się logować

Mam od wczoraj ten sam problem. Dla wersji 4.12. Niestety problem nie rozwiązał się sam

Odpowiedz
0 Lajków
Dystyria
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
19-09-2023
Wiadomość 3 z 4 (3 229 wyświetleń)

Re: Moje ING po otwarciu każe się logować

Spróbuj zainstalować aplikację od nowa i napisz czy to pomogło. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
343
66
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (3 225 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Saldo z poprzedniego miesiąca przy zajęciu egzekucyjnym

Dzień dobry,
przez Społeczność nie mamy możliwości analizy tej sytuacji. Jest to ogólny kontakt.
Prosimy, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjalista od za

...

28-01-2025
Re.: Wypowiedzenie konta

W tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub infolinią pod numerem 32 357 00 69. Zamknięcie konta jest nieodwracalne.

27-01-2025
Re.: Konto Active

Konto Active - dla aktywnych klientów spełniających przynajmniej jeden z trzech warunków finansowych - wówczas to konto jest bezpłatne:
- średnie miesięczne aktywa w banku minimum 200 tys. zł
- średnie

...

27-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy