03-06-2023 15:23 | Edytowano: 03-06-2023 15:34
Wczoraj jeszcze apka działała prawidłowo. Po otwarciu pokazywała się strona startowa z dużym logiem blika do wygenerowania.
Dzisiaj od razu wymusza logowanie przy pomocy odcisku palca.
Wersja 4.8.1 i nowa 4.10.2 to samo. Telefon restartowany i dalej to samo.
Edycja
Po chwili problem się sam naprawił. Pewnie coś po stronie banku.
04-06-2023 14:21
Cieszę się, że możesz już się zalogować do aplikacji. Jak będziesz miał pytania, zapraszam do kontaktu
19-09-2023 13:23
Mam od wczoraj ten sam problem. Dla wersji 4.12. Niestety problem nie rozwiązał się sam
19-09-2023 13:26
Spróbuj zainstalować aplikację od nowa i napisz czy to pomogło.
Powyższa rata brzmi jak informacja od laika dla laika.
Najem jest korzystniejszy finansowo na krótką metę. Płacisz za usługę korzystania z samochodu. Po zakończeniu najmu oddajesz auto i możesz wziąć n
... 29-01-2025Dzień dobry,
przez Społeczność nie mamy możliwości analizy tej sytuacji. Jest to ogólny kontakt.
Prosimy, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjalista od za