04-05-2018 08:27
04-05-2018 08:40
04-05-2018 08:45
Nic nie zrobią, ja mam złożonych kilkanaście reklamacji i brak jakiegokolwiek odzewu, zapewne zamkniete w ich systemach jako rozwiązane a klient zadowolony
.
Ściana i brak jakiegokolwiek zrozumenia tematu choć już jest jasno ustalone co może powodować problemy z działaniem aplikacji. I tylko w ING się nie da nic zrobić, każda inna aplikacja bankowa działa bez problemów. I gdyby nie "łańcuch" kredytowy to juz dawno należałoby Państwu z ING podziękować za brak współpracy.....
04-05-2018 10:05
Zdecydowanie nie mam tej aplikacji, a mimo to nie działa, z dnia na dzień. I jak piszą inni - pomoc z ING jest na absolutnie żenującym poziomie, nie spodziewałem się tego po banku. Ale widać klient to kłopocik. Reklamacje składałem kilka razy i odpowiedzi są typu "nie udało nam się wygenerować podobnego błędu podczas testów". No cóż za pech...
04-05-2018 11:43 | Edytowano: 04-05-2018 11:45
Zdiagnozowaliśmy już ten błąd. Najbliższa aktualizacja powinna go rozwiązać.
Powodem niedziałania aplikacji są firmowe/służbowe zabezpieczenia w telefonach (m.in. MobileIron).
04-05-2018 13:18
04-05-2018 13:40
Aktualizację planujemy około 15 maja.
08-05-2018 11:52
Dzisiejsza aktualizacja do wersji 2.7.1 w moim przypadku rozwiązała problem. Aplikacja po pół roku ponownie DZIAŁA ![]()
Dziękuje za rozwiązanie tematu, jednak pozostaje duży niesmak związany z obsługą klienta Banku ING. Tu jest jeszcze ogromny obszar do doskonalenia.....
08-05-2018 12:24
08-05-2018 12:35
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |