04-05-2018 08:27
04-05-2018 08:40
04-05-2018 08:45
Nic nie zrobią, ja mam złożonych kilkanaście reklamacji i brak jakiegokolwiek odzewu, zapewne zamkniete w ich systemach jako rozwiązane a klient zadowolony .
Ściana i brak jakiegokolwiek zrozumenia tematu choć już jest jasno ustalone co może powodować problemy z działaniem aplikacji. I tylko w ING się nie da nic zrobić, każda inna aplikacja bankowa działa bez problemów. I gdyby nie "łańcuch" kredytowy to juz dawno należałoby Państwu z ING podziękować za brak współpracy.....
04-05-2018 10:05
Zdecydowanie nie mam tej aplikacji, a mimo to nie działa, z dnia na dzień. I jak piszą inni - pomoc z ING jest na absolutnie żenującym poziomie, nie spodziewałem się tego po banku. Ale widać klient to kłopocik. Reklamacje składałem kilka razy i odpowiedzi są typu "nie udało nam się wygenerować podobnego błędu podczas testów". No cóż za pech...
04-05-2018 11:43 | Edytowano: 04-05-2018 11:45
Zdiagnozowaliśmy już ten błąd. Najbliższa aktualizacja powinna go rozwiązać.
Powodem niedziałania aplikacji są firmowe/służbowe zabezpieczenia w telefonach (m.in. MobileIron).
04-05-2018 13:18
04-05-2018 13:40
Aktualizację planujemy około 15 maja.
08-05-2018 11:52
Dzisiejsza aktualizacja do wersji 2.7.1 w moim przypadku rozwiązała problem. Aplikacja po pół roku ponownie DZIAŁA
Dziękuje za rozwiązanie tematu, jednak pozostaje duży niesmak związany z obsługą klienta Banku ING. Tu jest jeszcze ogromny obszar do doskonalenia.....
08-05-2018 12:24
08-05-2018 12:35
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024