Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Re: Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0

Mobile Iron jest systemem do bezpiecznej poczty firmowej na urządzeniach mobilnych.
Złożoną mam reklamację. Zobaczymy co ING zrobi w tej sprawie. Będę informował

Marsel
Odpowiedz
0 Lajków
Marsel
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
02-05-2018
Wiadomość 21 z 31 (9 388 wyświetleń)

Re: Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0

MobileIron jest to aplikacja służąca do zarządzania aparatem, wprowadzająca pewne ograniczenia i nadzór ze strony np. pracodawcy. Poprzez zainstalowanie tej aplikacji aparat uzuskuje dostep do sieci firmowej.
Odpowiedz
0 Lajków
lulekf
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
13-10-2017
Wiadomość 22 z 31 (9 384 wyświetleń)

Re: Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0

Nic nie zrobią, ja mam złożonych kilkanaście reklamacji i brak jakiegokolwiek odzewu, zapewne zamkniete w ich systemach jako rozwiązane a klient zadowolony Emotikon: Smutny.

Ściana i brak jakiegokolwiek zrozumenia tematu choć już jest jasno ustalone co może powodować problemy z działaniem aplikacji. I tylko w ING się nie da nic zrobić, każda inna aplikacja bankowa działa bez problemów. I gdyby nie "łańcuch" kredytowy to juz dawno należałoby Państwu z ING podziękować za brak współpracy.....

Odpowiedz
0 Lajków
lulekf
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
13-10-2017
Wiadomość 23 z 31 (9 380 wyświetleń)

Re: Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0

Zdecydowanie nie mam tej aplikacji, a mimo to nie działa, z dnia na dzień. I jak piszą inni - pomoc z ING jest na absolutnie żenującym poziomie, nie spodziewałem się tego po banku. Ale widać klient to kłopocik. Reklamacje składałem kilka razy i odpowiedzi są typu "nie udało nam się wygenerować podobnego błędu podczas testów". No cóż za pech...

Odpowiedz
0 Lajków
Drex
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
10
1
25-02-2018
Wiadomość 24 z 31 (9 361 wyświetleń)

Re: Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0

[ Edytowane ]

Zdiagnozowaliśmy już ten błąd. Najbliższa aktualizacja powinna go rozwiązać.

Powodem niedziałania aplikacji są firmowe/służbowe zabezpieczenia w telefonach (m.in. MobileIron).





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
773
171
04-09-2015
Wiadomość 25 z 31 (9 344 wyświetleń)

Re: Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0

A mozna przynajmniej w przybliżeniu okreslić kiedy ukaże się aktualizacja app? Bo problem występuje od ponad pół roku i już było kilka aktualizacji app które jednak problemu nie rozwiązały....
Odpowiedz
0 Lajków
lulekf
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
13-10-2017
Wiadomość 26 z 31 (9 319 wyświetleń)

Re: Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0

Aktualizację planujemy około 15 maja. 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
773
171
04-09-2015
Wiadomość 27 z 31 (9 309 wyświetleń)

Re: Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0

Dzisiejsza aktualizacja do wersji 2.7.1 w moim przypadku rozwiązała problem. Aplikacja po pół roku ponownie DZIAŁA Emotikon: Szczęśliwy

 

Dziękuje za rozwiązanie tematu, jednak pozostaje duży niesmak związany z obsługą klienta Banku ING. Tu jest jeszcze ogromny obszar do doskonalenia.....

Odpowiedz
0 Lajków
lulekf
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
13-10-2017
Wiadomość 28 z 31 (9 180 wyświetleń)

Re: Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0

Wooow działa!!!
Odpowiedz
0 Lajków
ugly
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
1
24-03-2018
Wiadomość 29 z 31 (9 160 wyświetleń)

Re: Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0

U mnie również Emotikon: Szczęśliwy
Odpowiedz
0 Lajków
Marsel
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
02-05-2018
Wiadomość 30 z 31 (9 157 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy