Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Re: Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0

Mobile Iron jest systemem do bezpiecznej poczty firmowej na urządzeniach mobilnych.
Złożoną mam reklamację. Zobaczymy co ING zrobi w tej sprawie. Będę informował

Marsel
Odpowiedz
0 Lajków
Marsel
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
02-05-2018
Wiadomość 21 z 31 (9 312 wyświetleń)

Re: Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0

MobileIron jest to aplikacja służąca do zarządzania aparatem, wprowadzająca pewne ograniczenia i nadzór ze strony np. pracodawcy. Poprzez zainstalowanie tej aplikacji aparat uzuskuje dostep do sieci firmowej.
Odpowiedz
0 Lajków
lulekf
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
13-10-2017
Wiadomość 22 z 31 (9 308 wyświetleń)

Re: Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0

Nic nie zrobią, ja mam złożonych kilkanaście reklamacji i brak jakiegokolwiek odzewu, zapewne zamkniete w ich systemach jako rozwiązane a klient zadowolony Emotikon: Smutny.

Ściana i brak jakiegokolwiek zrozumenia tematu choć już jest jasno ustalone co może powodować problemy z działaniem aplikacji. I tylko w ING się nie da nic zrobić, każda inna aplikacja bankowa działa bez problemów. I gdyby nie "łańcuch" kredytowy to juz dawno należałoby Państwu z ING podziękować za brak współpracy.....

Odpowiedz
0 Lajków
lulekf
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
13-10-2017
Wiadomość 23 z 31 (9 304 wyświetleń)

Re: Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0

Zdecydowanie nie mam tej aplikacji, a mimo to nie działa, z dnia na dzień. I jak piszą inni - pomoc z ING jest na absolutnie żenującym poziomie, nie spodziewałem się tego po banku. Ale widać klient to kłopocik. Reklamacje składałem kilka razy i odpowiedzi są typu "nie udało nam się wygenerować podobnego błędu podczas testów". No cóż za pech...

Odpowiedz
0 Lajków
Drex
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
10
1
25-02-2018
Wiadomość 24 z 31 (9 285 wyświetleń)

Re: Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0

[ Edytowane ]

Zdiagnozowaliśmy już ten błąd. Najbliższa aktualizacja powinna go rozwiązać.

Powodem niedziałania aplikacji są firmowe/służbowe zabezpieczenia w telefonach (m.in. MobileIron).





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
772
171
04-09-2015
Wiadomość 25 z 31 (9 268 wyświetleń)

Re: Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0

A mozna przynajmniej w przybliżeniu okreslić kiedy ukaże się aktualizacja app? Bo problem występuje od ponad pół roku i już było kilka aktualizacji app które jednak problemu nie rozwiązały....
Odpowiedz
0 Lajków
lulekf
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
13-10-2017
Wiadomość 26 z 31 (9 243 wyświetleń)

Re: Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0

Aktualizację planujemy około 15 maja. 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
772
171
04-09-2015
Wiadomość 27 z 31 (9 233 wyświetleń)

Re: Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0

Dzisiejsza aktualizacja do wersji 2.7.1 w moim przypadku rozwiązała problem. Aplikacja po pół roku ponownie DZIAŁA Emotikon: Szczęśliwy

 

Dziękuje za rozwiązanie tematu, jednak pozostaje duży niesmak związany z obsługą klienta Banku ING. Tu jest jeszcze ogromny obszar do doskonalenia.....

Odpowiedz
0 Lajków
lulekf
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
13-10-2017
Wiadomość 28 z 31 (9 104 wyświetleń)

Re: Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0

Wooow działa!!!
Odpowiedz
0 Lajków
ugly
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
1
24-03-2018
Wiadomość 29 z 31 (9 084 wyświetleń)

Re: Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0

U mnie również Emotikon: Szczęśliwy
Odpowiedz
0 Lajków
Marsel
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
02-05-2018
Wiadomość 30 z 31 (9 081 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Tak, wczoraj dostaliśmy informację o zakończonej analizie i wstępną decyzję. Ja śledzę wpisy o ich czasach procesowych i były zgodne ze stanem faktycznym. Dzisiaj nadal są wnioski z 4.03 - czas analiz...

28-03-2024
Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Przepraszamy za dłuższy czas odpowiedzi. Temat jest analizowany po naszej stronie. Damy znać jeśli wprowadzone będą zmiany w tym zakresie.

28-03-2024
Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Dzień dobry,

Czy ma już Pani decyzję?

Ja złożyłam wniosek 6.03, od 8.03 jest w analizie. Nie proszono mnie o dodatkowe dokumenty, miałam operat zewnętrzny, 19.03 ING sprawdzał mnie w BIK i nadal beż żad

...

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy