O lulekf

lulekf
0 Polubień
0 Rozwiązań
6 Postów
Re: Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0

Dzisiejsza aktualizacja do wersji 2.7.1 w moim przypadku rozwiązała problem. Aplikacja po pół roku ponownie DZIAŁA Emotikon: Szczęśliwy

 

Dziękuje za rozwiązanie tematu, jednak pozostaje duży niesmak związany z obsługą klienta Banku ING. Tu jest jeszcze ogromny obszar do doskonalenia.....

3
lulekf
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
Re: Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0
A mozna przynajmniej w przybliżeniu okreslić kiedy ukaże się aktualizacja app? Bo problem występuje od ponad pół roku i już było kilka aktualizacji app które jednak problemu nie rozwiązały....
5
lulekf
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
Re: Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0

Nic nie zrobią, ja mam złożonych kilkanaście reklamacji i brak jakiegokolwiek odzewu, zapewne zamkniete w ich systemach jako rozwiązane a klient zadowolony Emotikon: Smutny.

Ściana i brak jakiegokolwiek zrozumenia tematu choć już jest jasno ustalone co może powodować problemy z działaniem aplikacji. I tylko w ING się nie da nic zrobić, każda inna aplikacja bankowa działa bez problemów. I gdyby nie "łańcuch" kredyt

...
0
lulekf
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
Re: Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0
MobileIron jest to aplikacja służąca do zarządzania aparatem, wprowadzająca pewne ograniczenia i nadzór ze strony np. pracodawcy. Poprzez zainstalowanie tej aplikacji aparat uzuskuje dostep do sieci firmowej.
0
lulekf
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0

Witaj,

 

Niestety ING nie rozwiązało problemu w moim przypadku. Kontakt na poziomie dzieci z przedszkola, prośby o możliwość kontaktu z kimś kompetentnym ignorowane.

Opisany problem z App ING po części w moim przypadku spowodowany jest ograniczeniami jakie są nałożone na mój iPhone przez administratorów w Firmie w której pracuję (ale nikt nie wie jakie - być może blokada iCloud Drive). Jako ciekawost

...
27
lulekf
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0

Błąd „nie można pobrać danych” pojawia się po ekranie startowym ( pomarańczowe tlo z lwem). Na aplikacji u góry jest logo ING, na dole numer wersji 2.4.0 a już teraz 2.5.0 a na środku komunikat „nie można pobrać danych” bez numeru błędu i ewentualna możliwość ponownego pobrania danych.

Pomimo wielu prób związanych z instalacją oprogramowania, włączaniem i wyłączaniem oraz resetowaniem ustawień siec

...
30
lulekf
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎13-10-2017 12:39
Data ostatnich odwiedzin ‎08-05-2018 12:23
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 6
Posty, które lubię