Re: Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0
Dzisiejsza aktualizacja do wersji 2.7.1 w moim przypadku rozwiązała problem. Aplikacja po pół roku ponownie DZIAŁA
Dziękuje za rozwiązanie tematu, jednak pozostaje duży niesmak związany z obsługą klienta Banku ING. Tu jest jeszcze ogromny obszar do doskonalenia.....
Re: Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0
A mozna przynajmniej w przybliżeniu okreslić kiedy ukaże się aktualizacja app? Bo problem występuje od ponad pół roku i już było kilka aktualizacji app które jednak problemu nie rozwiązały....
Re: Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0
Nic nie zrobią, ja mam złożonych kilkanaście reklamacji i brak jakiegokolwiek odzewu, zapewne zamkniete w ich systemach jako rozwiązane a klient zadowolony .
Ściana i brak jakiegokolwiek zrozumenia tematu choć już jest jasno ustalone co może powodować problemy z działaniem aplikacji. I tylko w ING się nie da nic zrobić, każda inna aplikacja bankowa działa bez problemów. I gdyby nie "łańcuch" kredyt
Re: Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0
MobileIron jest to aplikacja służąca do zarządzania aparatem, wprowadzająca pewne ograniczenia i nadzór ze strony np. pracodawcy. Poprzez zainstalowanie tej aplikacji aparat uzuskuje dostep do sieci firmowej.
Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0
Witaj,
Niestety ING nie rozwiązało problemu w moim przypadku. Kontakt na poziomie dzieci z przedszkola, prośby o możliwość kontaktu z kimś kompetentnym ignorowane.
Opisany problem z App ING po części w moim przypadku spowodowany jest ograniczeniami jakie są nałożone na mój iPhone przez administratorów w Firmie w której pracuję (ale nikt nie wie jakie - być może blokada iCloud Drive). Jako ciekawost
Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0
Błąd „nie można pobrać danych” pojawia się po ekranie startowym ( pomarańczowe tlo z lwem). Na aplikacji u góry jest logo ING, na dole numer wersji 2.4.0 a już teraz 2.5.0 a na środku komunikat „nie można pobrać danych” bez numeru błędu i ewentualna możliwość ponownego pobrania danych.
Pomimo wielu prób związanych z instalacją oprogramowania, włączaniem i wyłączaniem oraz resetowaniem ustawień siec