- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
- « Poprzedni
- Następny »
Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0
13-10-2017 12:53
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Błąd „nie można pobrać danych” pojawia się po ekranie startowym ( pomarańczowe tlo z lwem). Na aplikacji u góry jest logo ING, na dole numer wersji 2.4.0 a już teraz 2.5.0 a na środku komunikat „nie można pobrać danych” bez numeru błędu i ewentualna możliwość ponownego pobrania danych.
Pomimo wielu prób związanych z instalacją oprogramowania, włączaniem i wyłączaniem oraz resetowaniem ustawień sieciowych urządzenia aplikacja nadal nie pobiera danych z ING.
Testowo zainstalowana wersję biznesową aplikacji mobilnej działa bez najmniejszego problemu - oczywiście bez logowania.... Tak samo jak kilkadziesiąt innych aplikacji które nie mają żadnych problemów, w tym konkurencyjnych banków. Testowane były też komunikaty w przypadku wyłączenia transmisji danych lub WiFi i za każdym razem aplikacja ING wyświetlała komunikat - brak połączenia internetowego.
Problem zgłoszony na infolinii ING, jak na razie zostaje bez odpowiedzi. Czy ktoś ma podobne problemy?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
14-10-2017 12:12
Re: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zgłoś nam opisany problem przez bankowość internetową - zakładka Wiadomości. Nasi informatycy sprawdzą to dla Ciebie.
Jeśli specjalista na infolinii przyjął zgłoszenie w tej sprawie, proszę poczekaj na informację zwrotną.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
25-02-2018 15:17 | Edytowano: 25-02-2018 15:19
Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0
[ Edytowane ]- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Udało Ci się rozwiązać problem? Mam to samo od kilku dni, reinstalacja i resety nic nie dają, zgłosiłem na infolinii 5 dni tenu, zgłosiłem przez widomosci w systemi - brak jakiegokolwiek wsparcia (nie licząc 1 odpowiedzi z dobrą radą, aby zainstalować aktualizację, którą mam i o czym mówiłem i pisałem w zgłoszeniach)...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
25-02-2018 18:58
Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witaj,
Niestety ING nie rozwiązało problemu w moim przypadku. Kontakt na poziomie dzieci z przedszkola, prośby o możliwość kontaktu z kimś kompetentnym ignorowane.
Opisany problem z App ING po części w moim przypadku spowodowany jest ograniczeniami jakie są nałożone na mój iPhone przez administratorów w Firmie w której pracuję (ale nikt nie wie jakie - być może blokada iCloud Drive). Jako ciekawostkę mogę dodać, że jest to jedyna spośród setek aplikacji która nie działa
Sprawdziłem wszystkie App banków i nie ma problemów, działają także wszystkie pozostałe App ING
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
25-02-2018 19:43
Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
26-02-2018 15:31
Re: Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Drex Prosimy sprawdź, w ustawieniach, czy masz włączony internet dla naszej aplikacji.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
26-02-2018 16:48 | Edytowano: 26-02-2018 16:49
Re: Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0
[ Edytowane ]- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry, takich rad się obawiałem Tak, raczej mam włączony internet dla aplikacji, transfer danych i telefon też jest włączony, aplikacja jest w zaktualizowana podobnie, jak iOS. Działała do wtorku 20.02, w środę 21.02 przestała.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
07-03-2018 22:50
Re: Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Drex Prosimy o wykonanie poniższych kroków:
1. W aplikacji przeglądarkowej na PC usuń urządzenia z zaufanych.
2. Odinstaluj aplikację na urządzeniu mobilnym.
3. Otwórz przeglądarkę na urządzeniu mobilnym - wejdź na stronę banku i zaloguj się do pełnej wersji Moje ING.
4. Jeśli się to uda prosimy o pobranie ponowne aplikacji, zainstalowanie oraz przejście procesu aktywacji.
Prosimy, napisz nam, czy się udało.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
08-03-2018 10:00
Re: Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wszystkie te czynności były już wykonywane. Na przeglądarce w telefonie można się zalogować i działa. Aktywacja po usunięciu i ponownej instalacji nie jest możliwa, ponieważ jak już wszelakimi kanałami komunikowałem, apka natychmiast po włączeniu pokazuje ekran z załącznika.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
08-03-2018 11:02 | Edytowano: 08-03-2018 11:03
Re: Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0
[ Edytowane ]- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Powieszy problem proszę opisać w wiadomości do banku załączając zrzuty ekranu i czasy.
Wysłać taka wiadomość należy z pozycji wiadomości w moim ing, tytułując reklamacja.
W INGu mamy czasami tak jako klienci, że problemy techniczne aplikacji, dotykają nas idynwidualnie, bądź w bardzo niskim gronie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- « Poprzedni
- Następny »