Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0

Błąd „nie można pobrać danych” pojawia się po ekranie startowym ( pomarańczowe tlo z lwem). Na aplikacji u góry jest logo ING, na dole numer wersji 2.4.0 a już teraz 2.5.0 a na środku komunikat „nie można pobrać danych” bez numeru błędu i ewentualna możliwość ponownego pobrania danych.

Pomimo wielu prób związanych z instalacją oprogramowania, włączaniem i wyłączaniem oraz resetowaniem ustawień sieciowych urządzenia aplikacja nadal nie pobiera danych z ING.

Testowo zainstalowana wersję biznesową aplikacji mobilnej działa bez najmniejszego problemu - oczywiście bez logowania.... Tak samo jak kilkadziesiąt innych aplikacji które nie mają żadnych problemów, w tym konkurencyjnych banków. Testowane były też komunikaty w przypadku wyłączenia transmisji danych lub WiFi i za każdym razem aplikacja ING wyświetlała komunikat - brak połączenia internetowego.

Problem zgłoszony na infolinii ING, jak na razie zostaje bez odpowiedzi. Czy ktoś ma podobne problemy?

Odpowiedz
0 Lajków
lulekf
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
13-10-2017
Wiadomość 1 z 31 (27 498 wyświetleń)

Re: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0

Zgłoś nam opisany problem przez bankowość internetową - zakładka Wiadomości. Nasi informatycy sprawdzą to dla Ciebie.

Jeśli specjalista na infolinii przyjął zgłoszenie w tej sprawie, proszę poczekaj na informację zwrotną. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaC
Moderator
Moderator icon
185
71
04-09-2015
Wiadomość 2 z 31 (27 403 wyświetleń)

Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0

[ Edytowane ]
Dzień dobry,
Udało Ci się rozwiązać problem? Mam to samo od kilku dni, reinstalacja i resety nic nie dają, zgłosiłem na infolinii 5 dni tenu, zgłosiłem przez widomosci w systemi - brak jakiegokolwiek wsparcia (nie licząc 1 odpowiedzi z dobrą radą, aby zainstalować aktualizację, którą mam i o czym mówiłem i pisałem w zgłoszeniach)...
Odpowiedz
0 Lajków
Drex
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
10
1
25-02-2018
Wiadomość 3 z 31 (25 934 wyświetleń)

Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0

Witaj,

 

Niestety ING nie rozwiązało problemu w moim przypadku. Kontakt na poziomie dzieci z przedszkola, prośby o możliwość kontaktu z kimś kompetentnym ignorowane.

Opisany problem z App ING po części w moim przypadku spowodowany jest ograniczeniami jakie są nałożone na mój iPhone przez administratorów w Firmie w której pracuję (ale nikt nie wie jakie - być może blokada iCloud Drive). Jako ciekawostkę mogę dodać, że jest to jedyna spośród setek aplikacji która nie działa Emotikon: Smutny

Sprawdziłem wszystkie App banków i nie ma problemów, działają także wszystkie pozostałe App ING Emotikon: Smutny

 

Odpowiedz
0 Lajków
lulekf
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
13-10-2017
Wiadomość 4 z 31 (25 906 wyświetleń)

Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0

Dziękuje za informacje. U mnie działało i nagle przestało. Na innych firmowych iPhone działa, więc zakładam, że nie ma problemu po stronie firmowych ograniczeń. Kontakt ING jest faktycznie żenujący, ale to poniekąd ich wybór, banków jest sporo a to dla mnie kolejny argument, aby zmienić.
Odpowiedz
0 Lajków
Drex
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
10
1
25-02-2018
Wiadomość 5 z 31 (25 899 wyświetleń)

Re: Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0

@Drex Prosimy sprawdź, w ustawieniach, czy masz włączony internet dla naszej aplikacji. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 6 z 31 (25 844 wyświetleń)

Re: Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0

[ Edytowane ]

Dzień dobry, takich rad się obawiałem Emotikon: Szczęśliwy Tak, raczej mam włączony internet dla aplikacji, transfer danych i telefon też jest włączony, aplikacja jest w zaktualizowana podobnie, jak iOS. Działała do wtorku 20.02, w środę 21.02 przestała.

Odpowiedz
0 Lajków
Drex
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
10
1
25-02-2018
Wiadomość 7 z 31 (25 829 wyświetleń)

Re: Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0

@Drex Prosimy o wykonanie poniższych kroków:
1. W aplikacji przeglądarkowej na PC usuń urządzenia z zaufanych.
2. Odinstaluj aplikację na urządzeniu mobilnym.
3. Otwórz przeglądarkę na urządzeniu mobilnym - wejdź na stronę banku i zaloguj się do pełnej wersji Moje ING. 
4. Jeśli się to uda prosimy o pobranie ponowne aplikacji, zainstalowanie oraz przejście procesu aktywacji.

 

Prosimy, napisz nam, czy się udało.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 8 z 31 (25 527 wyświetleń)

Re: Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0

Wszystkie te czynności były już wykonywane. Na przeglądarce w telefonie można się zalogować i działa. Aktywacja po usunięciu i ponownej instalacji nie jest możliwa, ponieważ jak już wszelakimi kanałami komunikowałem, apka natychmiast po włączeniu pokazuje ekran z załącznika. 

Odpowiedz
0 Lajków
Drex
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
10
1
25-02-2018
Wiadomość 9 z 31 (25 488 wyświetleń)

Re: Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0

[ Edytowane ]

Powieszy problem proszę opisać w wiadomości do banku załączając zrzuty ekranu i czasy. 

Wysłać taka wiadomość należy z pozycji wiadomości w moim ing, tytułując reklamacja.

W INGu mamy czasami tak jako klienci, że problemy techniczne aplikacji, dotykają nas idynwidualnie,  bądź w bardzo niskim gronie. 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 10 z 31 (25 475 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy