Aplikacja mobilna

Odpowiedz
Highlighted

Komunikat "Paragony zostały udostępnione..."

Za każdym razem po uruchomieniu aplikacji przed zalogowaniem pojawia się komunikat "Paragony zostały udostępnione..." i za każdym razem trzeba klikać OK. Czy można to jakoś wyłączyć? Mimo, że nie potrzebuję dodałem jakiś paragon testowo, ale komunikat nie zniknął.

Z góry dzięki za pomoc

Odpowiedz
0 Lajków
fostof
Nowy w branży
Nowy w branży icon
3
0
12-04-2018
Wiadomość 1 z 5 (3 352 wyświetleń)
Highlighted

Re: Komunikat "Paragony zostały udostępnione..."

Najprawdopodobniej korzystasz z poprzedniej wersji aplikacji mobilnej. Nie rozwijamy jej, dlatego zachęcam do pobrania aktualnej wersji Moje ING mobile. 

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaS
Były moderator
Były moderator icon
10
2
24-01-2018
Wiadomość 2 z 5 (3 263 wyświetleń)
Highlighted

Re: Komunikat "Paragony zostały udostępnione..."

Dziękuję za odpowiedź. Jak w nowej aplikacji ustawić widget ze stanem konta?
Odpowiedz
0 Lajków
fostof
Nowy w branży
Nowy w branży icon
3
0
12-04-2018
Wiadomość 3 z 5 (3 246 wyświetleń)
Highlighted

Re: Komunikat "Paragony zostały udostępnione..."

Jeszcze proszę o podpowiedź w jaki sposób można zainstalować starą wersję aplikacji, która była bardziej przejrzysta.
Odpowiedz
0 Lajków
fostof
Nowy w branży
Nowy w branży icon
3
0
12-04-2018
Wiadomość 4 z 5 (3 240 wyświetleń)
Highlighted

Re: Komunikat "Paragony zostały udostępnione..."

Obecnie jedyna wersja aplikacji mobilnej jaką możesz pobrać to Moje ING Mobile. Aktualnie nie ma w niej osobnego widgetu jakiego mogłeś używać wcześniej. Możesz jednak ustawić wizualizację salda swojego konta w formie procentowej lub kwotowej przed zalogowaniem do aplikacji. Wystarczy, że na ekranie startowym przytrzymasz ikonę swojego konta i skorzystasz z opcji "Edytuj". Poprosimy Cię wtedy o zalogowanie do aplikacji i pozwoli Ci to na ustawienie prezentacji salda konta według Twojego uznania. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
529
158
12-10-2015
Wiadomość 5 z 5 (3 127 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: nie mogę się zalogować

Proszę, spróbuj zmienić PIN na ekranie aplikacji za pomocą opcji ,,Nie pamiętam kodu PIN". Jego ponowne ustawienie powinno pomóc.
Jeśli nie pamiętasz długiego hasła do Mojego ING, to zmienisz je tutaj. 

02-06-2020
Re: OKO Premium

Poniżej odpowiadam na Twoje pytania:

1. Tak

2. Tak

2. Nie, ale pamiętaj, że od Twojego salda zelży wysokość oprocentowania. 

3. Nie, umowę zawierasz bezterminowo.

02-06-2020
Re: oddzialne konto oszczednosciowe, rozdzielne konta w małżeństwie

czyli z oka nie da sie zrobic przelewu np. placac za cos z allegro? 

w getinie np. sie da, stad pytanie 

01-06-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy