Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Komunikat "Paragony zostały udostępnione..."

Za każdym razem po uruchomieniu aplikacji przed zalogowaniem pojawia się komunikat "Paragony zostały udostępnione..." i za każdym razem trzeba klikać OK. Czy można to jakoś wyłączyć? Mimo, że nie potrzebuję dodałem jakiś paragon testowo, ale komunikat nie zniknął.

Z góry dzięki za pomoc

Odpowiedz
0 Lajków
fostof
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
12-04-2018
Wiadomość 1 z 5 (5 920 wyświetleń)

Re: Komunikat "Paragony zostały udostępnione..."

Najprawdopodobniej korzystasz z poprzedniej wersji aplikacji mobilnej. Nie rozwijamy jej, dlatego zachęcam do pobrania aktualnej wersji Moje ING mobile. 

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaS
Były moderator
Były moderator icon
10
2
24-01-2018
Wiadomość 2 z 5 (5 831 wyświetleń)

Re: Komunikat "Paragony zostały udostępnione..."

Dziękuję za odpowiedź. Jak w nowej aplikacji ustawić widget ze stanem konta?
Odpowiedz
0 Lajków
fostof
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
12-04-2018
Wiadomość 3 z 5 (5 814 wyświetleń)

Re: Komunikat "Paragony zostały udostępnione..."

Jeszcze proszę o podpowiedź w jaki sposób można zainstalować starą wersję aplikacji, która była bardziej przejrzysta.
Odpowiedz
0 Lajków
fostof
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
12-04-2018
Wiadomość 4 z 5 (5 808 wyświetleń)

Re: Komunikat "Paragony zostały udostępnione..."

Obecnie jedyna wersja aplikacji mobilnej jaką możesz pobrać to Moje ING Mobile. Aktualnie nie ma w niej osobnego widgetu jakiego mogłeś używać wcześniej. Możesz jednak ustawić wizualizację salda swojego konta w formie procentowej lub kwotowej przed zalogowaniem do aplikacji. Wystarczy, że na ekranie startowym przytrzymasz ikonę swojego konta i skorzystasz z opcji "Edytuj". Poprosimy Cię wtedy o zalogowanie do aplikacji i pozwoli Ci to na ustawienie prezentacji salda konta według Twojego uznania. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 5 z 5 (5 695 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że

...

12-05-2024
Re: Re.: Awaria bankomatu, brak reakcji banku od 2 tyg i awaria Wpłatomatu

Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia. 
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami

 

12-05-2024
parkingi - nie można wpisać numeru rejestracyjnego

dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej

Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r

...

11-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy