Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Komunikat "Paragony zostały udostępnione..."

Za każdym razem po uruchomieniu aplikacji przed zalogowaniem pojawia się komunikat "Paragony zostały udostępnione..." i za każdym razem trzeba klikać OK. Czy można to jakoś wyłączyć? Mimo, że nie potrzebuję dodałem jakiś paragon testowo, ale komunikat nie zniknął.

Z góry dzięki za pomoc

Odpowiedz
0 Lajków
fostof
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
12-04-2018
Wiadomość 1 z 5 (5 851 wyświetleń)

Re: Komunikat "Paragony zostały udostępnione..."

Najprawdopodobniej korzystasz z poprzedniej wersji aplikacji mobilnej. Nie rozwijamy jej, dlatego zachęcam do pobrania aktualnej wersji Moje ING mobile. 

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaS
Były moderator
Były moderator icon
10
2
24-01-2018
Wiadomość 2 z 5 (5 762 wyświetleń)

Re: Komunikat "Paragony zostały udostępnione..."

Dziękuję za odpowiedź. Jak w nowej aplikacji ustawić widget ze stanem konta?
Odpowiedz
0 Lajków
fostof
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
12-04-2018
Wiadomość 3 z 5 (5 745 wyświetleń)

Re: Komunikat "Paragony zostały udostępnione..."

Jeszcze proszę o podpowiedź w jaki sposób można zainstalować starą wersję aplikacji, która była bardziej przejrzysta.
Odpowiedz
0 Lajków
fostof
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
12-04-2018
Wiadomość 4 z 5 (5 739 wyświetleń)

Re: Komunikat "Paragony zostały udostępnione..."

Obecnie jedyna wersja aplikacji mobilnej jaką możesz pobrać to Moje ING Mobile. Aktualnie nie ma w niej osobnego widgetu jakiego mogłeś używać wcześniej. Możesz jednak ustawić wizualizację salda swojego konta w formie procentowej lub kwotowej przed zalogowaniem do aplikacji. Wystarczy, że na ekranie startowym przytrzymasz ikonę swojego konta i skorzystasz z opcji "Edytuj". Poprosimy Cię wtedy o zalogowanie do aplikacji i pozwoli Ci to na ustawienie prezentacji salda konta według Twojego uznania. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 5 z 5 (5 626 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Wpłatomat Planet Cash pobrał gotówkę ale nie zaksięgował.

Witam, 12 kwietnia 2024 wpłaciłem 5tyś do wpłatomatu Planet Casch w Rybniku po chwili wydał kartę i pojawił się komunikat awaria bankomat zablokowany, zgłosiłem na infolinię nr.zgłoszenia;109447/04202

...

20-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy