Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Komunikat "Paragony zostały udostępnione..."

Za każdym razem po uruchomieniu aplikacji przed zalogowaniem pojawia się komunikat "Paragony zostały udostępnione..." i za każdym razem trzeba klikać OK. Czy można to jakoś wyłączyć? Mimo, że nie potrzebuję dodałem jakiś paragon testowo, ale komunikat nie zniknął.

Z góry dzięki za pomoc

Odpowiedz
0 Lajków
fostof
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
12-04-2018
Wiadomość 1 z 5 (7 182 wyświetleń)

Re: Komunikat "Paragony zostały udostępnione..."

Najprawdopodobniej korzystasz z poprzedniej wersji aplikacji mobilnej. Nie rozwijamy jej, dlatego zachęcam do pobrania aktualnej wersji Moje ING mobile. 

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaS
Były moderator
Były moderator icon
10
2
24-01-2018
Wiadomość 2 z 5 (7 093 wyświetleń)

Re: Komunikat "Paragony zostały udostępnione..."

Dziękuję za odpowiedź. Jak w nowej aplikacji ustawić widget ze stanem konta?
Odpowiedz
0 Lajków
fostof
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
12-04-2018
Wiadomość 3 z 5 (7 076 wyświetleń)

Re: Komunikat "Paragony zostały udostępnione..."

Jeszcze proszę o podpowiedź w jaki sposób można zainstalować starą wersję aplikacji, która była bardziej przejrzysta.
Odpowiedz
0 Lajków
fostof
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
12-04-2018
Wiadomość 4 z 5 (7 070 wyświetleń)

Re: Komunikat "Paragony zostały udostępnione..."

Obecnie jedyna wersja aplikacji mobilnej jaką możesz pobrać to Moje ING Mobile. Aktualnie nie ma w niej osobnego widgetu jakiego mogłeś używać wcześniej. Możesz jednak ustawić wizualizację salda swojego konta w formie procentowej lub kwotowej przed zalogowaniem do aplikacji. Wystarczy, że na ekranie startowym przytrzymasz ikonę swojego konta i skorzystasz z opcji "Edytuj". Poprosimy Cię wtedy o zalogowanie do aplikacji i pozwoli Ci to na ustawienie prezentacji salda konta według Twojego uznania. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 5 z 5 (6 957 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Przekazałam Twoją prośbę do jednostki, która zajmuje się zgłoszeniem.

27-12-2025
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Po czterech miesiącach taka sama sytuacja. Pieniądze włożone do wpłatomatu, dziwne dźwięki, komunikat o awarii, brak zaksięgowania na koncie. Sprawa zgłoszona natychmiast. Rozpatrywanie jej trwa już o...

27-12-2025
Re: Re.: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Nie wiem z jakiego systemu operacyjnego korzystasz. W przypadku Androida, na kłopot z wyświetleniem strony logowania, może pomóc wstrzymanie aplikacji w ustawieniach telefonu. A następnie ponowne jej

...

26-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy