O Drex

Drex
1 Polubień
0 Rozwiązań
10 Postów
Re: Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0

U mnie także działa :-) więc jednak się dało i jakiś problem był.

Ale oczywiście obsługa klienta i podejście do tematu bardzo przykre...

0
Drex
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Re: Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0

Zdecydowanie nie mam tej aplikacji, a mimo to nie działa, z dnia na dzień. I jak piszą inni - pomoc z ING jest na absolutnie żenującym poziomie, nie spodziewałem się tego po banku. Ale widać klient to kłopocik. Reklamacje składałem kilka razy i odpowiedzi są typu "nie udało nam się wygenerować podobnego błędu podczas testów". No cóż za pech...

7
Drex
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Re: Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0

Ja nie mam "Mobile Iron" (co to jest w zasadzie?) a nie działa :-) 

11
Drex
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Re: Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0
U mnie do dzisiaj nie został rozwiązany, ograniczenia firmowe w telefonie - jeśli jakieś są - nie mają znaczenia, ponieważ na innym działa, oba 6S z aktualizacjami iOS i apki. Niestety ING nie pomogło mi, nie zaproponowali nawet aby przyszedł do któregoś oddziału i jakiś człowiek IT mógłby na to spojrzeć. Jestem mocno rozczarowany i szczerze mówiąc trzyma mnie w ING rzecz zupełnie banalna - komple...
14
Drex
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Re: Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0

Nie rozwiązali. Do tego wsparcie ING na poziomie absolutnie żenującym, porady typu przeinstaluj i zresetuj, czyli pocałuj się... Emotikon: LOL

17
Drex
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Re: Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0

@KatarzynaA @Konto usunięte wszystko to zostało opisane, screeny dostarczone do banku ok 3 tygodnie temu przez system wiadomości w ING on-line, ze szczegółami, wersjami aplikacji i wykonanymi czynnościami.

19
Drex
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Re: Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0

Wszystkie te czynności były już wykonywane. Na przeglądarce w telefonie można się zalogować i działa. Aktywacja po usunięciu i ponownej instalacji nie jest możliwa, ponieważ jak już wszelakimi kanałami komunikowałem, apka natychmiast po włączeniu pokazuje ekran z załącznika. 

22
Drex
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Re: Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0

Dzień dobry, takich rad się obawiałem Emotikon: Szczęśliwy Tak, raczej mam włączony internet dla aplikacji, transfer danych i telefon też jest włączony, aplikacja jest w zaktualizowana podobnie, jak iOS. Działała do wtorku 20.02, w środę 21.02 przestała.

24
Drex
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0
Dziękuje za informacje. U mnie działało i nagle przestało. Na innych firmowych iPhone działa, więc zakładam, że nie ma problemu po stronie firmowych ograniczeń. Kontakt ING jest faktycznie żenujący, ale to poniekąd ich wybór, banków jest sporo a to dla mnie kolejny argument, aby zmienić.
26
Drex
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0
Dzień dobry,
Udało Ci się rozwiązać problem? Mam to samo od kilku dni, reinstalacja i resety nic nie dają, zgłosiłem na infolinii 5 dni tenu, zgłosiłem przez widomosci w systemi - brak jakiegokolwiek wsparcia (nie licząc 1 odpowiedzi z dobrą radą, aby zainstalować aktualizację, którą mam i o czym mówiłem i pisałem w zgłoszeniach)...
28
Drex
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎25-02-2018 15:16
Data ostatnich odwiedzin ‎09-05-2018 10:42
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 10
Łączna liczba otrzymanych Lajków 1
Posty, które lubię