Re: Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0
Zdecydowanie nie mam tej aplikacji, a mimo to nie działa, z dnia na dzień. I jak piszą inni - pomoc z ING jest na absolutnie żenującym poziomie, nie spodziewałem się tego po banku. Ale widać klient to kłopocik. Reklamacje składałem kilka razy i odpowiedzi są typu "nie udało nam się wygenerować podobnego błędu podczas testów". No cóż za pech...
Re: Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0
U mnie do dzisiaj nie został rozwiązany, ograniczenia firmowe w telefonie - jeśli jakieś są - nie mają znaczenia, ponieważ na innym działa, oba 6S z aktualizacjami iOS i apki. Niestety ING nie pomogło mi, nie zaproponowali nawet aby przyszedł do któregoś oddziału i jakiś człowiek IT mógłby na to spojrzeć. Jestem mocno rozczarowany i szczerze mówiąc trzyma mnie w ING rzecz zupełnie banalna - komple...
Re: Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0
@KatarzynaA @Konto usunięte wszystko to zostało opisane, screeny dostarczone do banku ok 3 tygodnie temu przez system wiadomości w ING on-line, ze szczegółami, wersjami aplikacji i wykonanymi czynnościami.
Re: Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0
Wszystkie te czynności były już wykonywane. Na przeglądarce w telefonie można się zalogować i działa. Aktywacja po usunięciu i ponownej instalacji nie jest możliwa, ponieważ jak już wszelakimi kanałami komunikowałem, apka natychmiast po włączeniu pokazuje ekran z załącznika.
Re: Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0
Dzień dobry, takich rad się obawiałem Tak, raczej mam włączony internet dla aplikacji, transfer danych i telefon też jest włączony, aplikacja jest w zaktualizowana podobnie, jak iOS. Działała do wtorku 20.02, w środę 21.02 przestała.
Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0
Dziękuje za informacje. U mnie działało i nagle przestało. Na innych firmowych iPhone działa, więc zakładam, że nie ma problemu po stronie firmowych ograniczeń. Kontakt ING jest faktycznie żenujący, ale to poniekąd ich wybór, banków jest sporo a to dla mnie kolejny argument, aby zmienić.
Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0
Dzień dobry, Udało Ci się rozwiązać problem? Mam to samo od kilku dni, reinstalacja i resety nic nie dają, zgłosiłem na infolinii 5 dni tenu, zgłosiłem przez widomosci w systemi - brak jakiegokolwiek wsparcia (nie licząc 1 odpowiedzi z dobrą radą, aby zainstalować aktualizację, którą mam i o czym mówiłem i pisałem w zgłoszeniach)...