31-08-2018 14:36
Sprawdziliśmy to jeszcze raz. Mamy informację, że wszystko powinno działać
Prosimy, daj nam znać jak jest u Ciebie.
31-08-2018 18:12
Do południa nie działało, teraz późnym popołudniem działa. Aby się Wam udało. Będę zły jak nie zadziała wtedy kiedy naprawdę będę potrzebował.
10-01-2019 09:43
Dostałem informację z banku że aplikacja Moje ING zostaje wyłączona dla platformy Windows 10 mobile z dniem 1.03 2019. Będę musiał przejść na durnowatego Androida lub iOs. Wiąże się to kupnem nowego smartfona. Może ING dorzucił by się do wydatku.
10-01-2019 12:56
Niestety, liczba użytkowników Windows Phone’a spada. Urządzeń z tym systemem też jest coraz mniej (ostatnie wyszło ponad 2 lata temu). Z tego powodu skupiamy się na ulepszaniu aplikacji na iOS i Android. Aplikację na Windows Phone wyłączamy 3 marca. Wtedy będziesz mógł korzystać bankowości przez przeglądarkę w telefonie.
10-01-2019 13:18
28-01-2019 18:24 – ostatnio edytowany 28-01-2019 18:30 przez PatrycjaT
Otrzymałam powiadomienie od banku, że od 03.03 aplikacja zostanie wyłączona na telefonach z Windows 10.
Nie wnikając w przyczynę i zmuszanie użytkowników do zmiany urządzeń lub banku, nie rozumiem dlaczego od tygodnia, chociaż jeszcze nie marzec, nie można wykonać żadnych transakcji przez aplikację, ponieważ pojawia się komunikat ja na załączonym obrazku?
28-01-2019 18:55
Ponieważ dodanie na Forum Banku ING postu ze screenem z Aplikacji Mobilnej Banku ING jest niezgodne z regulaminem Forum, zamieszczam poniżej treść komunikatu, który od tygodnia pojawia się w aplikacji przy próbie wykonania jakiejkolwiek transakcji:
"Nie udało się pobrać danych Możliwe przyczyny błędu: - brak dostępu do internetu - serwery nie odpowiadają - trwa instalacja nowej wersji aplikacji Spróbuj ponownie za chwilę, a jeśli problem będzie się powtarzać przez dłuższy czas skontaktuj się z nami"
Czy ktoś jeszcze ma podobny komunikat? Jak mam w takiej sytuacji dokonywać przelewów własnych i nie tylko?
29-01-2019 19:04
Aplikacja nadal działa - możesz z niej jeszcze korzystać Proszę napisz, czy możesz zalogować się do pełnej wersji bankowości internetowej Moje ING?
06-02-2019 16:08
Aplikacja działa jak chce, raz działa, a raz podaje komunikat o którym wspomniałam wcześniej. Aplikacja była już reinstalowana, podobnie jak telefon. Nie mam już ochoty się z nią gimnastykować. Jeśli już muszę coś zrobić na telefonie to ratuję się przeglądarkową wersją
06-02-2019 16:38
@Raczek87 Nasza bankowość internetowa jest wykonana w systemie RWD (Responsive web design), dzięki temu automatycznie dostosowywuje się do ekranu urządzenia, którego aktualnie używasz. Umożliwia to korzystanie z bankowości internetowej, w podobnym zakresie co aplikacji (niestety, w przeglądarce nie ma blika). Cieszę się, że mimo problemów z aplikacją, znalazłaś sposób na użytkowanie naszych usług
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024