Odpowiedz

Re: ING na Windows 10 mobile

Sprawdziliśmy to jeszcze raz. Mamy informację, że wszystko powinno działać Emotikon: Szczęśliwy
Prosimy, daj nam znać jak jest u Ciebie. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 11 z 23 (11 486 wyświetleń)

Re: ING na Windows 10 mobile

Do południa nie działało, teraz późnym popołudniem działa. Aby się Wam udało. Będę zły jak nie zadziała wtedy kiedy naprawdę będę potrzebował. 

Odpowiedz
0 Lajków
DziadekP
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
30
4
08-03-2016
Wiadomość 12 z 23 (11 474 wyświetleń)

Re: ING na Windows 10 mobile

Dostałem informację z banku że aplikacja Moje ING zostaje wyłączona dla platformy Windows 10 mobile z dniem 1.03 2019. Będę musiał przejść na durnowatego Androida lub iOs. Wiąże się to kupnem nowego smartfona. Może ING dorzucił by się do wydatku. 

DziadekP
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
30
4
08-03-2016
Wiadomość 13 z 23 (10 417 wyświetleń)

Re: ING na Windows 10 mobile

Niestety, liczba  użytkowników Windows Phone’a spada. Urządzeń z tym systemem też jest coraz mniej (ostatnie wyszło ponad 2 lata temu). Z tego powodu skupiamy się na ulepszaniu aplikacji na iOS i Android. Aplikację na Windows Phone wyłączamy 3 marca. Wtedy będziesz mógł korzystać bankowości przez przeglądarkę w telefonie.


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 14 z 23 (10 396 wyświetleń)

Re: ING na Windows 10 mobile

Ale przez przeglądarkę nie można zapłacić blikiem
Odpowiedz
0 Lajków
DziadekP
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
30
4
08-03-2016
Wiadomość 15 z 23 (10 387 wyświetleń)

Aplikacja mobilna Win 10 JUŻ nie działa?

[ Edytowane ]

Otrzymałam powiadomienie od banku, że od 03.03 aplikacja zostanie wyłączona na telefonach z Windows 10.
Nie wnikając w przyczynę i zmuszanie użytkowników do zmiany urządzeń lub banku, nie rozumiem dlaczego od tygodnia, chociaż jeszcze nie marzec, nie można wykonać żadnych transakcji przez aplikację, ponieważ pojawia się komunikat ja na załączonym obrazku?

Odpowiedz
0 Lajków
Raczek87
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
0
09-07-2016
Wiadomość 16 z 23 (10 153 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna Win 10 JUŻ nie działa?

Ponieważ dodanie na Forum Banku ING postu ze screenem z Aplikacji Mobilnej Banku ING jest niezgodne z regulaminem Forum, zamieszczam poniżej treść komunikatu, który od tygodnia pojawia się w aplikacji przy próbie wykonania jakiejkolwiek transakcji:
"Nie udało się pobrać danych Możliwe przyczyny błędu: - brak dostępu do internetu - serwery nie odpowiadają - trwa instalacja nowej wersji aplikacji Spróbuj ponownie za chwilę, a jeśli problem będzie się powtarzać przez dłuższy czas skontaktuj się z nami"

Czy ktoś jeszcze ma podobny komunikat? Jak mam w takiej sytuacji dokonywać przelewów własnych i nie tylko?

Odpowiedz
0 Lajków
Raczek87
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
0
09-07-2016
Wiadomość 17 z 23 (10 142 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja mobilna Win 10 JUŻ nie działa?

Aplikacja nadal działa - możesz z niej jeszcze korzystać Emotikon: Szczęśliwy Proszę napisz, czy możesz zalogować się do pełnej wersji bankowości internetowej Moje ING? 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 18 z 23 (10 049 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja mobilna Win 10 JUŻ nie działa?

Aplikacja działa jak chce, raz działa, a raz podaje komunikat o którym wspomniałam wcześniej. Aplikacja była już reinstalowana, podobnie jak telefon. Nie mam już ochoty się z nią gimnastykować. Jeśli już muszę coś zrobić na telefonie to ratuję się przeglądarkową wersją

Odpowiedz
0 Lajków
Raczek87
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
0
09-07-2016
Wiadomość 19 z 23 (9 928 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja mobilna Win 10 JUŻ nie działa?

@Raczek87 Nasza bankowość internetowa jest wykonana w systemie RWD (Responsive web design), dzięki temu automatycznie dostosowywuje się do ekranu urządzenia, którego aktualnie używasz. Umożliwia to korzystanie z bankowości internetowej, w podobnym zakresie co aplikacji (niestety, w przeglądarce nie ma blika). Cieszę się, że mimo problemów z aplikacją, znalazłaś sposób na użytkowanie naszych usług Emotikon: Szczęśliwy


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 20 z 23 (9 922 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konto osobiste walutowe EUR - jak wykonać ekspresowy przelew na Niemieckie konto

Przelew możesz zlecić z konta w złotych jako przelew walutowy lub bezpośrednio z konta walutowego. W przypadku trybu pilnego DZIŚ, przelew zostanie udostępniony w banku odbiorcy w tym samym dniu. Jeśl

...

12-03-2025
Re.: Ciągła aktywacja aplikacji

Jeśli w ciągu 90 dni nie zalogujesz się do aplikacji na zaufanym urządzeniu, automatycznie usuniemy je z Twoich zaufanych ze względu bezpieczeństwa. W tej sytuacji faktycznie wymagana jest ponowna akt

...

12-03-2025
Re.: Ogromny problem - jedna osoba w reprezentacji przy dwuosobowym schemacie akceptacji

Spróbuj proszę ponownie w tej sprawie napisać na czacie w bankowości lub zadzwoń na naszą infolinię dla przedsiębiorców pod numerem 32 357 00 24.

11-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy