Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Re: ING na Windows 10 mobile

Sprawdziliśmy to jeszcze raz. Mamy informację, że wszystko powinno działać Emotikon: Szczęśliwy
Prosimy, daj nam znać jak jest u Ciebie. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 11 z 23 (9 807 wyświetleń)

Re: ING na Windows 10 mobile

Do południa nie działało, teraz późnym popołudniem działa. Aby się Wam udało. Będę zły jak nie zadziała wtedy kiedy naprawdę będę potrzebował. 

Odpowiedz
0 Lajków
DziadekP
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
30
4
08-03-2016
Wiadomość 12 z 23 (9 795 wyświetleń)

Re: ING na Windows 10 mobile

Dostałem informację z banku że aplikacja Moje ING zostaje wyłączona dla platformy Windows 10 mobile z dniem 1.03 2019. Będę musiał przejść na durnowatego Androida lub iOs. Wiąże się to kupnem nowego smartfona. Może ING dorzucił by się do wydatku. 

DziadekP
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
30
4
08-03-2016
Wiadomość 13 z 23 (8 738 wyświetleń)

Re: ING na Windows 10 mobile

Niestety, liczba  użytkowników Windows Phone’a spada. Urządzeń z tym systemem też jest coraz mniej (ostatnie wyszło ponad 2 lata temu). Z tego powodu skupiamy się na ulepszaniu aplikacji na iOS i Android. Aplikację na Windows Phone wyłączamy 3 marca. Wtedy będziesz mógł korzystać bankowości przez przeglądarkę w telefonie.


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
421
93
12-04-2017
Wiadomość 14 z 23 (8 717 wyświetleń)

Re: ING na Windows 10 mobile

Ale przez przeglądarkę nie można zapłacić blikiem
Odpowiedz
0 Lajków
DziadekP
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
30
4
08-03-2016
Wiadomość 15 z 23 (8 708 wyświetleń)

Aplikacja mobilna Win 10 JUŻ nie działa?

[ Edytowane ]

Otrzymałam powiadomienie od banku, że od 03.03 aplikacja zostanie wyłączona na telefonach z Windows 10.
Nie wnikając w przyczynę i zmuszanie użytkowników do zmiany urządzeń lub banku, nie rozumiem dlaczego od tygodnia, chociaż jeszcze nie marzec, nie można wykonać żadnych transakcji przez aplikację, ponieważ pojawia się komunikat ja na załączonym obrazku?

Odpowiedz
0 Lajków
Raczek87
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
0
09-07-2016
Wiadomość 16 z 23 (8 474 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna Win 10 JUŻ nie działa?

Ponieważ dodanie na Forum Banku ING postu ze screenem z Aplikacji Mobilnej Banku ING jest niezgodne z regulaminem Forum, zamieszczam poniżej treść komunikatu, który od tygodnia pojawia się w aplikacji przy próbie wykonania jakiejkolwiek transakcji:
"Nie udało się pobrać danych Możliwe przyczyny błędu: - brak dostępu do internetu - serwery nie odpowiadają - trwa instalacja nowej wersji aplikacji Spróbuj ponownie za chwilę, a jeśli problem będzie się powtarzać przez dłuższy czas skontaktuj się z nami"

Czy ktoś jeszcze ma podobny komunikat? Jak mam w takiej sytuacji dokonywać przelewów własnych i nie tylko?

Odpowiedz
0 Lajków
Raczek87
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
0
09-07-2016
Wiadomość 17 z 23 (8 463 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja mobilna Win 10 JUŻ nie działa?

Aplikacja nadal działa - możesz z niej jeszcze korzystać Emotikon: Szczęśliwy Proszę napisz, czy możesz zalogować się do pełnej wersji bankowości internetowej Moje ING? 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
421
93
12-04-2017
Wiadomość 18 z 23 (8 370 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja mobilna Win 10 JUŻ nie działa?

Aplikacja działa jak chce, raz działa, a raz podaje komunikat o którym wspomniałam wcześniej. Aplikacja była już reinstalowana, podobnie jak telefon. Nie mam już ochoty się z nią gimnastykować. Jeśli już muszę coś zrobić na telefonie to ratuję się przeglądarkową wersją

Odpowiedz
0 Lajków
Raczek87
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
0
09-07-2016
Wiadomość 19 z 23 (8 249 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja mobilna Win 10 JUŻ nie działa?

@Raczek87 Nasza bankowość internetowa jest wykonana w systemie RWD (Responsive web design), dzięki temu automatycznie dostosowywuje się do ekranu urządzenia, którego aktualnie używasz. Umożliwia to korzystanie z bankowości internetowej, w podobnym zakresie co aplikacji (niestety, w przeglądarce nie ma blika). Cieszę się, że mimo problemów z aplikacją, znalazłaś sposób na użytkowanie naszych usług Emotikon: Szczęśliwy


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
47
26-11-2018
Wiadomość 20 z 23 (8 243 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Trzymam kciuki za pozytywną i szybką decyzję dla Ciebie 🙂

28-03-2024
Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Gratuluję i bardzo dziękuje za informację Emotikon: Szczęśliwy

28-03-2024
Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Niestety całe ING, tam gdzie nie trzeba to wielce dbają bezpieczeństwo, tak jak z tym CarPlay wymagającym odblokowania tel, albo jak aktywujesz U2F w aplikacji to każde uruchomienie aplikacji wymaga p

...

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy