17-06-2018 19:47
18-06-2018 09:03
Prosimy napisz nam, czy masz aktywne odblokowanie urządzenia przez odcisk palca oraz czy Twoje oprogramowanie na telefonie było modyfikowane.
18-06-2018 10:13
20-06-2018 11:34
Proszę usuń aplikację i ponownie ją zainstaluj. Już podczas aktywacji powinna aplikacja zapytać, czy chcesz logować się odciskiem palca.
20-06-2018 16:48 | Edytowano: 20-06-2018 16:49
Usunąłem aplikacje, restartowałem telefon. Dalej nie pyta przy aktywacji aplikacji ani nie mam takiej opcji w ustawieniach. Testowałem np na aplikacji Revolut i tam odcisk działa bez problemu.
20-06-2018 17:05
U mnie w aplikacji jest w ustawieniach:
Ustawienia > aplikacja mobilna > logowanie danymi biometrycznymi > włącz / wyłącz
20-06-2018 17:22
20-06-2018 17:25
Nie, ale wychodząc z założenia, że aplikacja jest od ING ;-)
20-06-2018 18:21
21-06-2018 17:12 | Edytowano: 21-06-2018 17:13
Proszę, spróbuj wykonać następujące czynności. Zachowaj kolejność:
Jeżeli wskazówki nie pomogą proszę, skontaktuj się z nami:
Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |