17-06-2018 19:47
18-06-2018 09:03
Prosimy napisz nam, czy masz aktywne odblokowanie urządzenia przez odcisk palca oraz czy Twoje oprogramowanie na telefonie było modyfikowane.
18-06-2018 10:13
20-06-2018 11:34
Proszę usuń aplikację i ponownie ją zainstaluj. Już podczas aktywacji powinna aplikacja zapytać, czy chcesz logować się odciskiem palca.
20-06-2018 16:48 | Edytowano: 20-06-2018 16:49
Usunąłem aplikacje, restartowałem telefon. Dalej nie pyta przy aktywacji aplikacji ani nie mam takiej opcji w ustawieniach. Testowałem np na aplikacji Revolut i tam odcisk działa bez problemu.
20-06-2018 17:05
U mnie w aplikacji jest w ustawieniach:
Ustawienia > aplikacja mobilna > logowanie danymi biometrycznymi > włącz / wyłącz
20-06-2018 17:22
20-06-2018 17:25
Nie, ale wychodząc z założenia, że aplikacja jest od ING ;-)
20-06-2018 18:21
21-06-2018 17:12 | Edytowano: 21-06-2018 17:13
Proszę, spróbuj wykonać następujące czynności. Zachowaj kolejność:
Jeżeli wskazówki nie pomogą proszę, skontaktuj się z nami:
czy tak samo mogę zamknąć IKE, wysyłając podpisany plik pdf poprzez bankowość elektroniczna?
26-12-2024Cześć,
Ile można mieć kont oko bonus dla pojedynczego użytkownika?
Ile można mieć kont oko bonus dla konta małżeńskiego?
26-12-2024