Aplikacja mobilna

Odpowiedz

ING Mobile brak logowania odciskiem palca

Posiadam telefon Honor 7 wersja androida 6.0. Nie mam opcji ustawienia logowania odciskiem palca. Firmware oficjalny. Na Xiaomi mi5 bez problemu mogę ustawić. Dlaczego na Huawei nie ma takiej możliwości?
Odpowiedz
0 Lajków
Cygg
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
17-06-2018
Wiadomość 1 z 10 (28 342 wyświetleń)

Re: ING Mobile brak logowania odciskiem palca

Prosimy napisz nam, czy masz aktywne odblokowanie urządzenia przez odcisk palca oraz czy Twoje oprogramowanie na telefonie było modyfikowane. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 2 z 10 (28 281 wyświetleń)

Re: ING Mobile brak logowania odciskiem palca

Odcisk palca dodany i blokada telefonu odciskiem i pinem. Oprogramowanie niemodyfikowane, brak root itd.
Odpowiedz
0 Lajków
Cygg
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
17-06-2018
Wiadomość 3 z 10 (28 267 wyświetleń)

Re: ING Mobile brak logowania odciskiem palca


Proszę usuń aplikację i ponownie ją zainstaluj. Już podczas aktywacji powinna aplikacja zapytać, czy chcesz logować się odciskiem palca. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 4 z 10 (28 195 wyświetleń)

Re: ING Mobile brak logowania odciskiem palca

[ Edytowane ]

Usunąłem aplikacje, restartowałem telefon. Dalej nie pyta przy aktywacji aplikacji ani nie mam takiej opcji w ustawieniach. Testowałem np na aplikacji Revolut i tam odcisk działa bez problemu.

Odpowiedz
0 Lajków
Cygg
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
17-06-2018
Wiadomość 5 z 10 (28 172 wyświetleń)

Re: ING Mobile brak logowania odciskiem palca

U mnie w aplikacji jest w ustawieniach:

Ustawienia > aplikacja mobilna > logowanie danymi biometrycznymi > włącz / wyłącz

---
Lemur
Odpowiedz
0 Lajków
LEMUR
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
44
16
20-06-2018
Wiadomość 6 z 10 (28 158 wyświetleń)

Re: ING Mobile brak logowania odciskiem palca

Lemur masz Honor 7?
Odpowiedz
0 Lajków
Cygg
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
17-06-2018
Wiadomość 7 z 10 (28 153 wyświetleń)

Re: ING Mobile brak logowania odciskiem palca

Nie, ale wychodząc z założenia, że aplikacja jest od ING ;-)

---
Lemur
Odpowiedz
0 Lajków
LEMUR
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
44
16
20-06-2018
Wiadomość 8 z 10 (28 151 wyświetleń)

Re: ING Mobile brak logowania odciskiem palca

Napisałem wyraźnie że na Honor 7 mi nie działa a na Mi5 działa.
Odpowiedz
0 Lajków
Cygg
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
17-06-2018
Wiadomość 9 z 10 (28 141 wyświetleń)

Re: ING Mobile brak logowania odciskiem palca

[ Edytowane ]

Proszę, spróbuj wykonać następujące czynności. Zachowaj kolejność:

  1. Odinstaluj aplikację Moje ING mobile.
  2. Zaloguj się do usługi Moje ING przez przeglądarkę i usuń urządzenie z zaufanych. Wystarczy, że wybierzesz opcje: Dane i ustawienia/Aplikacja mobilna/Zaufane urządzenia/Usuń
  3. Nadaj ponownie w ustawieniach telefonu odcisk palca.
  4. Pobierz i aktywuj aplikację.

Jeżeli wskazówki nie pomogą proszę, skontaktuj się z nami:

  • telefonicznie pod numerem 32 357 00 10. Infolinia jest czynna całą dobę,
  • po zalogowaniu do usługi Moje ING - zakładka Wiadomości.
*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 10 z 10 (28 000 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy