17-06-2018 19:47
18-06-2018 09:03
Prosimy napisz nam, czy masz aktywne odblokowanie urządzenia przez odcisk palca oraz czy Twoje oprogramowanie na telefonie było modyfikowane.
18-06-2018 10:13
20-06-2018 11:34
Proszę usuń aplikację i ponownie ją zainstaluj. Już podczas aktywacji powinna aplikacja zapytać, czy chcesz logować się odciskiem palca.
20-06-2018 16:48 | Edytowano: 20-06-2018 16:49
Usunąłem aplikacje, restartowałem telefon. Dalej nie pyta przy aktywacji aplikacji ani nie mam takiej opcji w ustawieniach. Testowałem np na aplikacji Revolut i tam odcisk działa bez problemu.
20-06-2018 17:05
U mnie w aplikacji jest w ustawieniach:
Ustawienia > aplikacja mobilna > logowanie danymi biometrycznymi > włącz / wyłącz
20-06-2018 17:22
20-06-2018 17:25
Nie, ale wychodząc z założenia, że aplikacja jest od ING ;-)
20-06-2018 18:21
21-06-2018 17:12 | Edytowano: 21-06-2018 17:13
Proszę, spróbuj wykonać następujące czynności. Zachowaj kolejność:
Jeżeli wskazówki nie pomogą proszę, skontaktuj się z nami:
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024